کمیته پیشگیری و کنترل کرونا: غیبت برای کارکنانی که از ماسک استفاده نکنند.

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۷۰۳ امور دانشجویی اخبار معاونت بهداشت و درمان
تعداد بازدید:۸۶۵
دومین جلسه کمیته پیشگیری و کنترل بیماری کووید -19 در ساختمان معاونت دانشجویی برگزار شد که آقای دکتر احمدوند، آقای دکتر شالچی، آقای دکتر زرگرباشی ، آقای دکتر مقامی ، آقای دکتر دین پرست ، سرکار خانم دکتر حسینی ، آقای سعادت ، جناب آقای مهندس صفری حضور داشتند.
کمیته پیشگیری و کنترل کرونا: غیبت برای کارکنانی که از ماسک استفاده نکنند.

 

 

دومین جلسه کمیته پیشگیری و کنترل بیماری کووید -19 در ساختمان معاونت دانشجویی برگزار شد که آقای دکتر احمدوند، آقای دکتر شالچی، آقای دکتر زرگرباشی ، آقای دکتر مقامی  ، آقای دکتر دین پرست ، سرکار خانم دکتر حسینی ، آقای سعادت ، جناب آقای مهندس صفری حضور داشتند.

در این جلسه در خصوص مباحث مهم پیشگیری و کنترل بیماری کووید 19 و دستورات ذیل تصمیم گیری شد.

مقرر شد ماسک از طریق بنیاد خیریه معاونت دانشجویی و مطابق اصول بهداشتی و استریل شده تولید و با قیمت مصوب در دسترس کلیه دانشگاهیان و مراجعین قرار گیرد. و از طریق داروخانه و تعاونی دانشگاه در ورودی های پردیس مرکزی و کلیه دانشکده ها در دسترس قرار گیرد.

مقرر شد اطلاع رسانی های لازم در خصوص فرهنگ سازی لزوم و استفاده از ماسک صورت گرفته و کارشناسان مرکز بهداشت و درمان بر روند استفاده کلیه کارکنان از ماسک در محل کار نظارت نمایند. و مطابق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا از ورود کلیه افراد فاقد ماسک جلوگیری شده و خدماتی به ایشان ارائه نشود و برای کارکنان فاقد ماسک نیز غیبت در محل کار در نظر گرفته شود.

همچنین طبق تصمیم کمیته مقابله با کرونای دانشگاه مقرر شد در ورودی هر ساختمان دستگاه پدالی ضدعفونی کننده دست نصب شده و کفپوش گندزدایی نیز در ورودی ساختمان ها نصب گردد. و تمهیدات لازم برای پیشگیری از تراکم جمعیت در سرویس های ایاب و ذهاب صورت گیرد تا فاصله فیزیکی در خودروها طبق پروتکل های بهداشتی رعایت گردد.

طبق گزارش خانم دکتر حسینی مدیر مرکز بهداشت و درمان دانشگاه مقرر شد اقدامات و مکاتبات لازم با وزارت بهداشت برای تهیه واکس آنفلوآنزا برای کارکنان صورت گیرد.

 

 

 

 


نظر شما :