قابل توجه دانشجویان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد ورودی 95 و مقطع دکتری ورودی 93

۲۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۴:۳۰ کد : ۱۲۸۶۸ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۵۷۱
به اطلاع این دسته از دانشجویان و دانش آموختگان می‌رساند؛ با توجه به اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص تعیین تکلیف وضعیت بدهی، تا پایان شهریور ماه مهلت دارند نسبت به واریز فیش های نقدی ( 10% وام، ودیعه مسکن و مانده بدهی خوابگاه) اقدام نمایند تا دفترچه اقساط 24 قسط برای آنان صادر گردد.
قابل توجه دانشجویان و دانش آموختگان مقطع کارشناسی ارشد ورودی 95  و مقطع دکتری ورودی 93

به اطلاع این دسته از دانشجویان و دانش آموختگان می‌رساند؛ با توجه به اعلام صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درخصوص تعیین تکلیف وضعیت بدهی، تا پایان شهریور ماه مهلت دارند نسبت به واریز فیش های نقدی ( 10% وام، ودیعه مسکن  و مانده بدهی خوابگاه) اقدام نمایند تا دفترچه اقساط 24 قسط برای آنان صادر گردد.

لازم به ذکر است در صورتیکه در زمان تعیین شده نسبت به تعیین وضعیت بدهی خود اقدام ننمایند، دفترچه اقساط تک قسط توسط صندوق رفاه وزارت علوم صادر شده و امکان تغییر  دفترچه وجود نخواهد داشت.   

همچنین یاداور می شود تعداد سنوات رفاهی مجاز تعریف شده در صندوق رفاه دانشجویان، برای مقاطع کارشناسی و دکتری، 8 نیمسال و برای مقطع کارشناسی ارشد، 4 نیمسال می باشد و دانشجویانی که سنوات مذکور را طی کرده اند، باید برای تعیین تکلیف بدهی خود به مسئولین امور دانشجویی دانشکده مراجعه نمایند.


نظر شما :