ثبت نام وام صندوق جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی آغاز شد

تعداد بازدید:۱۴۲۰
ثبت نام وام صندوق قرض الحسنه دانشجویان ایران واحد جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی آغاز شد
 ثبت نام وام صندوق  جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبایی آغاز شد

ضمن گرامی داشت فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و آرزوی سلامتی و تندرستی برای همه دانشجویان، جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی در نظر دارد ؛ باتوجه به شرایط موجود، تمهیدات لازم برای دانشجویان جهت دریافت وام دانشجویی به صورت غیرحضوری پیش  فراهم نماید؛ لذا برای ثبت تقاضای وام برحسب  نوبت دهی در دفتر صندوق ، ضرورت دارد، تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، ابتدا نسبت به عضویت خود در کانال تلگرام به نشانی isfaallame @  اقدام نمایند ؛ برای دریافت وام  موارد ذیل به دقت مورد مطالعه قرار گرفته و موارد لازم تکمیل و طبق دستور العمل ذیل به آدرس ایمیل صندوق isfaallame@gmail.com مداراک را ارسال نمایند.  

 

 مدارک لازم جهت دریافت وام:

1-دانلود فرم اطلاعات پایه جهت افتتاح حساب در صندوق(اطلاعات فردی، آدرس کامل منزل، کد پستی(تأکید) شماره همراه  و تلفن منزل ، شماره دانشجوئی و....(تاکید می شود در فایل wordتکمیل گردد).

2-تصویر کپی کارت ملی و دانشجویی(شفاف و قابل رویت).

3-ارسال موارد به آدرس ایمیل صندوق.

4-معرفی یکنفر ضامن ، راحت ترین راه برای ضمانت آن است که یکی از دانشجویان علامه پشت سفته دانشجوی وام گیرنده را به عنوان ضمانت امضاء نماید.

5- در صورتیکه وام گیرنده دانشجویی برای ضمانت در دسترس نداشت یکی از دوستان و آشنایان می تواند با ارائه گواهی کسر از حقوق ضامن ایشان شود).

6-  ارائه یک برگ چک صیادی برای وامهای بیش از20/000/000ریال و سفته برای مبالغ کمتر.

 

 


( ۴ )

نظر شما :