برگزاری سومین طرح پایش سلامت روان دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در شرایط کرونایی

تعداد بازدید:۵۸۳
مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی طرح پایش سلامت روان را در سه مقطع(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) برای دانشجویان ورودی دانشگاه به اجرا درآورد.
برگزاری سومین طرح پایش سلامت روان  دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در شرایط کرونایی

 

مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبایی طرح پایش سلامت روان را در سه مقطع(کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) برای دانشجویان ورودی  دانشگاه به اجرا درآورد.

به گزارش مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبایی، طرح پایش سلامت روان را از تاریخ 24 ام آذرماه 1399 با وجود اپیدمی کرونا، برای سومین سال متوالی به شیوه مصاحبه تشخیصی آغاز شد.

طرح پایش سلامت روان در قالب خدمات مشاوره تلفنی به دانشجویان ورودی جدید دانشگاه در سه مقطع ( کارشناسی، کارشناسی تارشد و دکتری) در حال اجرا است.

این مرکز که هر ساله طرح پایش سلامت روان را در راستای رصد سلامت روانی دانشجویان به صورت حضوری پیگیری کرده است، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این خدمات مشاوره ای را به صورت تلفنی ارایه نموده است.

در این طرح، مشاوران و روانشناسان به 3 هزار و 700 نفر از دانشجویان ورودی جدید در سه مقطع ( کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) خدمات مشاوره ای ارائه می دهند.

بر اساس طرح مزبور، دانشجویان به تناسب پاسخ به پرسش ها، خدمات مشاوره ای متفاوتی دریافت می کنند و ارزیابی هر یک از آنها در قالب فرم های استاندار مشاوره ای انجام می شود و در نهایت تحت حمایت و خدمات رایگان مرکز مشاوره قرار می گیرند.

 

 


نظر شما :