اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیکی دانشجویی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی

۰۸ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۶ کد : ۱۵۵۷۴ اخبار معاونت تربیت بدنی
تعداد بازدید:۵۷۷
اولین دوره مسابقات انجمن ورزش‌های الکترونیکی دانشجویی ایران زیر نظر وزارت علوم در بخش مسابقات فیفا۲۰۲۱  با شرکت ۱۷۴ ورزشکار از دانشگاه‌های سراسر کشور و با میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در دو بخش آقایان و بانوان از ۱ مرداد ماه ۱۴۰۰ تا ۵ شهریور ۱۴۰۰ماه برگزار شد.
اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیکی دانشجویی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی

اولین دوره مسابقات ورزش‌های الکترونیکی دانشجویی سراسر کشور به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی

اولین دوره مسابقات انجمن ورزش‌های الکترونیکی دانشجویی ایران زیر نظر وزارت علوم در بخش مسابقات فیفا2021  با شرکت 174 ورزشکار از دانشگاه‌های سراسر کشور و با میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی در دو بخش آقایان و بانوان از 1 مرداد ماه 1400 تا 5 شهریور 1400ماه برگزار شد.

قرعه کشی این دوره از مسابقات با اطلاع قبلی به کلیه ورزشکاران یک روز قبل از آغاز مسابقات انجام شد و نتایج آن به ورزشکاران اطلاع رسانی گردید.

در دور اول این مسابقات 81 گروه 2 نفره به رقابت با یکدیگر پرداختند؛ همچنین بنابر صلاحدید کمیته فنی مسابقات، کلیه مسابقات به صورت تک حذفی برگزار شد و ورزشکاران موظف گردیدند که در هر دور مسابقه با حریف خود 3 بازی انجام دهند و 2 برد از 3 بازی برای صعود به مرحله بعدی مدنظر قرار گرفت.

پس از مشخص شدن نفرات برتر در دور اول مسابقات، کلیه ورزشکاران در براساس قرعه کشی در یک جدول 64 تایی قرارگرفتند و به صورت حذفی با همان شیوه تصویب شده تا مشخص شدن نفرات برتر نهایی به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در این دوره از مسابقات در مجموع 700 مسابقه برگزار شد که در این بین، 162 ورزشکار در بخش آقایان و 12 ورزشکار در بخش بانوان حضور یافتند.

نفرات برتر این دوره از مسابقات به شرح اعلام شد:

نفرات برتر بخش آقایان:

  1. محمدرضا شریفی از دانشگاه ایلام
  2. عبدالخالق فقیه از دانشگاه بوعلی سینا
  3. علی فتاحی از دانشگاه خوارزمی
  4.  اسماعیل بازیار از دانشگاه علمی کاربردی بوشهر

نفرات برتر بخش بانوان:

  1. شراره یاری از دانشگاه همدان
  2. شیوا کلثومی از دانشگاه صنعتی اصفهان
  3. نگین کلانتری از دانشگاه علامه طباطبایی

 

روابط عمومی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :