در معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی؛

نشست فنی بازرگانی خرید برنج با کیفیت برای دانشجویان برگزار شد

۰۶ آذر ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۷ کد : ۱۶۲۹۳ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۵۵۶
در نشستی با حضور مدیر اداره تغذیه و کارشناسان خبره مواد غذایی برای انتخاب برنج با کیفیت ایرانی، شاخص‌های مربوط به برنج خام و برنج پخته مورد ارزیابی قرار گرفت.
نشست فنی بازرگانی خرید برنج با کیفیت برای دانشجویان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، مهندس ابراهیم ابراهیمی، رئیس اداره تغذیه دانشگاه علامه طباطبائی در این باره توضیح داد و گفت: در این نشست، از بین انواع برنج‌های معرفی شده که به عنوان نمونه از سوی مناقصه‌گران به دانشگاه ارائه می‌شود مورد ارزیابی قرار گرفت و امتیازدهی شد که حتی اگر قیمت پایینی هم داشته باشد به جهت کیفیت نامطلوب وارد دانشگاه نشود.

رئیس اداره تغذیه ادامه داد: در این فرایند، بخش خام و پخته برنج مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. در بخش خام، رطوبت مناسب، رنگ مناسب، عدم وجود اجسام خارجی، عدم آلودگی به سموم و بار میکروبی و به ویژه رعایت مسائل بهداشتی و سایر مسائل فنی مورد توجه قرار می‌گیرد. در بخش ارزیابی برنج پخته نیز، خوش خوراک، خوشمزه بودن و سایر ملاک‌هایی که در یک برنج پخته با کیفیت ایرانی وجود دارد مورد بررسی و امتیازدهی قرار می‌گیرد.

گفتنی است کمیته فنی بازرگانی برنج شامل رئیس اداره تغذیه، کارشناسان ارشد تغذیه و نماینده حراست به عنوان ناظر بر حسن اجرای فرایند کار مسئولیت ارزیابی و برنج باکیفیت ایرانی را بر عهده دارند.

 

 

کلید واژه ها: اداره تغذیه برنج کمیته فنی بازرگانی امور دانشجویی


نظر شما :