حضور مدیر امور دانشجویی دانشگاه علامه در منزل شهید «ابراهیم قائمی»

۱۰ آذر ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۷ کد : ۱۶۳۲۸ اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۵۹۳
یک روز پس از شناسایی هویت شهید عالی‌قدر مدفون در مقبره شهدای گمنام دانشگاه‌ علامه طباطبائی، عباس نداف‌زاده، مدیر امور دانشجویی و علی مرادی، مدیر امور عمومی دانشکده علوم اجتماعی در منزل خانواده این شهید بزرگوار در مشهد مقدس حضور یافتند.
حضور مدیر امور دانشجویی دانشگاه علامه در منزل شهید «ابراهیم قائمی»

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، پیکر شهید دفاع مقدس که در سال ۱۳۹۰ طی مراسمی با شکوه به عنوان شهید گمنام در دانشگاه علامه طباطبائی به خاک سپرده شد، بر اساس آزمایش DNA، شناسایی شد و شامگاه سه‌شنبه نهم آذرماه والدین شهید افتخار آفرین «ابراهیم قائمی»، خبر شناسایی هویت فرزند شهیدشان را پس از ۳۹ سال دریافت کردند.

از این رو، عباس نداف‌زاده، مدیر امور دانشجویی و علی مرادی، مدیر امور عمومی دانشکده علوم اجتماعی که هر دو سابقه فعالیت در هیئت‌های مذهبی دانشگاه را دارند و به عنوان نمایندگان دانشگاه در همایش مداحان دعاخوان در مشهد مقدس حضور داشتند بلافاصله بعد از شنیدن این خبر با حضور در منزل شهید ابراهیم قائمی، ضمن همدردی با خانواده ایشان، از مقام آن خانواده بزرگوار تجلیل کردند.

با توجه به شناسایی مشخصات شهید والامقام سنگ مزار وی به زودی تغییر خواهد کرد و والدین شهید قائمی در هفته آینده برای نخستین بار مزار  فرزند شهید خود را زیارت می کنند.

گفتنی است مراسم تکریم و استقبال از خانواده شهید «ابراهیم قائمی»، شهید گمنام آرمیده در مقبره شهدای دانشگاه علامه طباطبائی توسط کمیته اجرایی این دانشگاه و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداری منطقه ۲۲، نیروی مقاومت سپاه پاسداران منطقه غرب تهران و تشکل های دانشجویی در روز ۱۶ آذرماه برگزار می‌شود.

کلید واژه ها: شهدای گمنام عباس نداف زاده


نظر شما :