با حضور معاون مدیر خدمات دانشجویی صورت گرفت؛

بدرقه خانواده شهید «ابراهیم قائمی» از دانشگاه علامه طباطبائی

۲۰ آذر ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰ کد : ۱۶۴۳۸ اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۴۴۶
شامگاه پنجشنبه، ۱۸ آذرماه خانواده شهید ابراهیم قائمی، شهید تازه شناسایی شده مزار شهدای گمنام دانشگاه علامه طباطبائی با حضور ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیر خدمات دانشجویی و مهدی وجدانی همت، رئیس اداره خوابگاه‌ها به دیار مشهد الرضا بدرقه شدند.
بدرقه خانواده شهید «ابراهیم قائمی» از دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این مراسم صمیمانه، تعدادی از تصاویر مراسم باشکوه تکریم و استقبال از خانواده شهید قائمی که صبح سه‌شنبه، 16 آذرماه در این دانشگاه برگزار شد، به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا شد.

خانواده شهید ابراهیم قائمی، به مدت یک هفته مهمان دانشگاه علامه طباطبائی بودند تا ضمن زیارت مزار فرزند شهیدشان در مراسم گرامیداشت این شهید بزرگوار همزمان با 16 آذر، روز دانشجو شرکت کنند.

گفتنی است شهید ابراهیم قائمی فرزند علی‌اکبر سال ۱۳۴۴ در نیشابور به دنیا آمد و دوران دفاع مقدس در لشکر ۵ نصر مشهد می‌جنگید. سرانجام سال ۱۳۶۱ طی عملیات رمضان در آبادان به فیض عظیم شهادت نائل آمد. این شهید ۱۷ ساله در تیر سال ۱۳۹۰ به همراه یک شهید گمنام دیگر با بدرقه باشکوه مردم و دانشجویان در دانشگاه علامه طباطبایی به خاک سپرده شد و حال پس از ۳۹ سال به آغوش خانواده خود بازگشته است.

 

کلید واژه ها: شهید ابراهیم قائمی شهدای گمنام


نظر شما :