تقدیر معاون دانشجویی دانشگاه علامه از کارکنان اداره خدمات و رفاه دانشجویان

۲۹ دی ۱۴۰۰ | ۱۸:۲۴ کد : ۱۶۸۹۵ اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۶۶۹
در پایان نشست یک روزه بررسی عملکرد اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی در نیم‌سال اول ۱۴۰۰-۱۴۰۱ که با حضور مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، معاون دانشجویی دانشگاه از کارکنان این اداره تقدیر کرد.
تقدیر معاون دانشجویی دانشگاه علامه از کارکنان اداره خدمات و رفاه دانشجویان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی نشست یک‌روزه بررسی عملکرد اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی با حضور روح الله توکلی، مدیر خدمات رفاهی، مهدی شعبانی، کارشناس تسهیلات و عباس حنانی، رئیس اداره  ارتباطات و پاسخگویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم،  عباس نداف‌زاده، مدیر امور دانشجویی و ابراهیم ابراهیمی، معاون امور دانشجویی برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی در کارگاه همراهی دانشجویی در دوران پساکرونا برای کارکنان اداره خدمات و رفاه دانشجویان سخنانی را ایراد کرد.

در بخش دیگر این نشست، مسئولان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم پای صحبت‌ها و دغدغه‌های کارکنان اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی نشستند و ضمن پاسخ به سوالات آنها، بر ادامه همکاری در ادامه سال تحصیلی تاکید کردند.

در ادامه سامان رحمانی، رئیس اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه عملکرد این اداره در نیم‌سال گذشته را تشریح کرد.

در پایان، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی ضمن تقدیر از تلاش‌های اداره خدمات و رفاه دانشجویان با اهدای سپاس‌نامه از حمایت‌ها و تلاش‌های کارکنان این اداره در ارائه تسهیلات و خدمات به دانشجویان دانشگاه تقدیر کرد.

با گزارش تصویری این نشست همراه باشید؛

کلید واژه ها: اداره رفاه دانشجویی مهدی واحدی


نظر شما :