مدیر مرکز مشاوره و بهداشت روان:

کانون همیاران سلامت روان در دانشگاه علامه طباطبائی راه اندازی می‌شود

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۵:۲۵ کد : ۱۷۰۳۸ امور دانشجویی مشاوره و سبک زندگی
تعداد بازدید:۴۶۹
دکتر مهدی وجدانی همت خبر داد: کانون همیاران سلامت روان دانشگاه علامه طباطبائی با شعار «یکی برای همه، همه برای یکی» به همت مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه راه اندازی می شود.
کانون همیاران سلامت روان در دانشگاه علامه طباطبائی راه اندازی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی،  دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی در گفتگو با روابط عمومی اعلام کرد: کانون«همیاران سلامت روان»، با شعار «یکی برای همه، همه برای یکی» و با هدف ارائه خدمات مرتبط با سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در میان دانشجویان، به همت مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه راه اندازی می شود.


وی گفت: این مرکز، برای آشنایی دانشجویان با فعالیت ها و اهداف کانون همیاران سلامت روان، شنبه 16 بهمن ماه 1400، ساعت 14 تا 15، نشست مجازی ویژه دانشجویان داوطلب عضویت در کانون، با حضور دکتر حسین سلیمی بجستانی، دانشیار گروه مشاوره دانشگاه برگزار می کند.


دانشجویان فعال و علاقه مند به ارائه خدمات در حوزه سلامت روان می توانند با مراجعه به لینک https://meeting.atu.ac.ir/ch/consulting، در این وبینار شرکت و برای کاندید شدن در هسته مرکزی کانون، نام و نام خانوادگی خود را به شماره واتس آپ 09331209660 ارسال کنند.

 

کلید واژه ها: مهدی وجدانی همت مرکز مشاوره همیار سلامت


نظر شما :