گزارش تصویری/

بازدید رئیس اداره تغذیه از آشپزخانه «خوابگاه شهید همت» دانشگاه علامه

۱۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۵۹ کد : ۱۷۰۸۸ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۹۲۹
ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیر امور دانشجویی و رئیس اداره تغذیه دانشگاه علامه طباطبائی همراه با زهرا اخوانفر، کارشناس این اداره از آشپزخانه فعال دانشگاه واقع در خوابگاه شهید همت بازدید کردند و بر مراحل پخت، لوازم بهداشتی و کیفیت مواد غذایی نظارت کردند.
بازدید رئیس اداره تغذیه از آشپزخانه «خوابگاه شهید همت» دانشگاه علامه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، ظهر چهارشنبه، 13 بهمن‌ماه 1400، معاون امور دانشجویی و رئیس اداره تغذیه دانشگاه علامه طباطبائی همراه با زهرا اخوانفر، کارشناس این اداره از آشپزخانه بزرگ دانشگاه بازدید کردند.

در این بازدید، مسئولان دانشگاه، ضمن نظارت بر نحوه پخت غذاها، از انبار مواد غذایی نیز بازدید کردند و نکات لازم بهداشتی، ایمنی و کیفیت مواد غذایی را یادآور شدند.

همچنین در این بازدید، ابراهیم ابراهیمی، رئیس اداره تغذیه و زهرا اخوانفر، کارشناس این اداره از انبار مرکزی برنج ایرانی این  آشپزخانه دیدن کردند. در این انبار، برنج‌های ایرانی باکیفیت خریداری شده از تولیدکنندگان برنج شمالی به ترتیب تاریخ خرید نگهداری می‌شود.

مسئولان اداره تغذیه ضمن این بازدید، از برنج‌های تازه خریداری شده که از شرکت بابلی به دانشگاه رسیده بود، نمونه‌گیری کردند تا مراتب بررسی و ارزیابی کیفیت آنها را بسنجند تا هیچ‌گونه مغایرتی با کیفیت مورد توافق درباره «برنج ایرانی» خریداری شده نداشته باشند.

گفتنی است علی‌رغم افزایش قیمت‌ها، دانشگاه علامه طباطبائی بر خرید برنج با کیفیت ایرانی و مواد غذایی تازه از جمله سبزیجات، میوه‌ها و مرغ و گوشت روز تاکید دارد.

شایان ذکر است، آشپزخانه خوابگاه شهید همت یکی از بزرگترین آشپزخانه‌های دانشگاه علامه طباطبائی است که در ایام کرونا مسئولیت طبخ و توزیع غذای خوابگاه‌های دانشجویی مختلف دانشگاه را برعهده دارد.

با گزارش تصویری این بازدید همراه باشید؛

 

 

کلید واژه ها: اداره تغذیه خوابگاه شهید همت بازدید


( ۵ )

نظر شما :