گزارش تصویری

آیین بازگشایی کلینیک مشاوره عموم دانشگاه علامه طباطبائی

۱۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۰ کد : ۱۷۳۳۹ اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی مشاوره و سبک زندگی
تعداد بازدید:۴۴۷
کلینیک مشاوره عموم دانشگاه علامه طباطبائی صبح امروز (۱۵ اسفندماه ۱۴۰۰) با حضور مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی و جمعی از استادان دانشگاه جهت ارائه خدمات به عموم شهروندان بازگشایی شد.
آیین بازگشایی کلینیک مشاوره عموم دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این مراسم، دکتر ابراهیم نعیمی، مدیر کل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، مدیران بخش‌های مختلف دانشگاه و جمعی از استادان و کارکنان مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی حضور داشتند.

گفتنی است «کلینیک مشاوره و بهداشت روان ویژه عموم» دانشگاه علامه طباطبائی که از 30  بهمن‌ماه سال 1395 به همت مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه راه‌اندازی شده بود، بعد از یک دوره کوتاه دورکاری در دوران کرونا، فعالیت دوباره خود را به صورت حضوری آغاز می کند.

در این مرکز، خدماتی همچون مشاوره شغلی، مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج، تعارضات زناشویی، مشاوره کودک و نوجوان، درمان افسردگی، اضطراب و وسواس، مشاوره تحصیلی، تعارضات والدین-فرزند، برگزاری مشاوره گروهی، برگزاری آزمون‌های روانی و غنی‌سازی رابطه زوجین ارائه خواهد شد.

این کلینیک بر ارائه خدمات مشاوره و بهداشت روان به شهروندان تمرکز دارد و یک تیم درمانگر شامل مشاوران، روان‌شناسان و روان‌پزشکان کارآزموده با حضور منظم در مرکز، خدمات لازم را به عموم ارائه خواهد کرد.

آموزش حضوری به دانشجویان و کارآموزان این رشته‌ها در محیط واقعی با حضور اعضای هیئت علمی و استادان برجسته گروه‌های روان‌شناسی و مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی نیز از اهداف این مرکز است.

امید است اعتبار نام دانشگاه علامه طباطبائی و حضور استادان و متخصصان مجرب و بنام این دانشگاه در کلینیک مشاوره و بهداشت روان، باعث استقبال و اعتماد شهروندان به این مرکز و جذب مشارکت نهادهای رسمی از جمله شهرداری تهران شود.

در حال حاضر ، کارهای عمرانی، تجهیز و بازسازی به طور کامل انجام شده است و «کلینیک مشاوره و بهداشت روان ویژه عموم» دانشگاه علامه طباطبائی از امروز 15 اسفندماه 1400 آماده پذیرایی و استقبال دوباره از مراجعان و دانشجویان است.

با گزارش تصویری این مراسم همراه باشید؛

 

کلید واژه ها: مرکز مشاوره کلینیک مشاوره عموم


( ۱ )

نظر شما :