بازدید معاونان دانشجویی و توسعه و منابع دانشگاه از آماده‌سازی خوابگاه شهید همت

۱۶ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۴ کد : ۱۷۵۲۱ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۶۴۳
در راستای آماده‌سازی خوابگاه‌های دانشجویی برای اسکان دانشجویان برای آغاز آموزش حضوری دانشجویان در نیمسال تحصیلی جدید، جمعی از مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه‌های این دانشگاه بازدید کردند.
بازدید معاونان دانشجویی و توسعه و منابع دانشگاه از آماده‌سازی خوابگاه شهید همت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، با توجه به تصمیمات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در راستای حضوری شدن همه مقاطع تحصیلی از نیمسال جدید، دانشگاه علامه طباطبائی شرایط را برای اسکان دانشجویان فراهم می‌کند.

از این رو، دکتر رضا صابری، معاون توسعه و منابع، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی و ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیر امور دانشجویی و رئیس اداره تغذیه دانشگاه علامه طباطبائی با حضور در خوابگاه شهید همت و آشپزخانه این خوابگاه در جریان آماده‌سازی خوابگاه برای اسکان دانشجویان قرار گرفتند.

گفتنی است طبق اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی؛

1- کلیه کلاس های دانشجویان ورودی سال های ۱۳۹۸و ۱۳۹۷ و ماقبل کارشناسی از روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱/۲۷ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

2-  تا قبل از تاریخ ۱۴۰۱/۱/۲۷ کلاس‌های این دانشجویان همچنان در سامانه آموزش مجازی به صورت غیرحضوری برگزار می شود.

3-  هرگونه تصمیم در خصوص حضور شدن کلاس های ورودی‌های سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

4- کلاس های مربوط به مجموعه دروس معارف اسلامی برای کلیه ورودی ها در مقطع کارشناسی به صورت مجازی تشکیل می‌گردد.

5-  مطابق با دستورالعمل شماره ۳ حضور تمام وقت اعضای محترم هیئت علمی از ۱۴ فروردین ماه سال جاری تاکید می گردد.

بدین ترتیب، با توجه به اطلاعیه معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبائی مبنی بر حضوری شدن کلاس‌ها؛ دانشجویان کارشناسی ورودی سال‌های ۹۷ و ۹۸ می‌توانند از روز شنبه  مورخه ۲۰ فروردین‌ماه وارد سامانه خوابگاهی معاونت دانشجویی شوند و نسبت انتخاب اتاق‌های خود اقدام کنند. در ضمن خوابگاه‌ها از روز ۲۶ فروردین‌ماه آماده پذیرش برای دانشجویان ورودی سال‌های ۹۷ و ۹۸ خواهد بود.

دانشجویان مذکور می توانند از روز شنبه ۲۰ فروردین از ساعت ۸ صبح وارد سامانه خوابگاهی گلستان شده و نسبت به انتخاب اتاق اقدام کنند.

کلید واژه ها: اداره خوابگاه‌ها خوابگاه


( ۳ )

نظر شما :