رئیس اداره تغذیه تاکید کرد؛

آماده‌باش کامل اداره تغذیه برای تهیه و توزیع غذا به دانشجویان

۲۱ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۴ کد : ۱۷۵۷۵ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۵۷۴
نشست هماهنگی اداره تغذیه دانشگاه علامه طباطبائی با حضور رئیس اداره تغذیه، کارشناسان و مسئولان آشپزخانه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
آماده‌باش کامل اداره تغذیه برای تهیه و توزیع غذا به دانشجویان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این نشست، ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیریت امور دانشجویی و رئیس اداره تغذیه در گفت‌وگو با کارشناسان تغذیه دانشگاه با بیان اینکه همه ما باید بازگشایی دانشگاه و خوابگاه‌های دانشجویی را جدی بگیریم، بر لزوم به‌کارگیری همه امکانات و فضاها برای تهیه و توزیع غذا به دانشجویان تاکید کرد.

ابراهیمی اظهار کرد: با وجود اینکه در ایام کرونا نیز سامانه تغذیه در برخی از خوابگاه‌ها فعال بود، حالا باید از همه ظرفیت سامانه برای تهیه و توزیع غذای دانشجویان استفاده  شود.

وی افزود: با حضور دانشجویان کارشناسی نیز ظرفیت تغذیه دانشکده‌ها و خوابگاه‌ها به عددی بالغ بر 3 هزار غذا در هر وعده می‌رسد.

رئیس اداره تغذیه دانشگاه علامه طباطبائی تاکید کرد: برای شروع همکاران باید در اولویت اول، ظرفیت تهیه و طبخ غذا در آشپزخانه‌های پردیس مرکزی، خوابگاه همت و دانشکده ادبیات را طی هفته پیش رو آماده کنند تا در مدتی که از ترم تحصیلی مانده و در فصلی که زحمت زیادی متوجه دانشجویان حضوری است، با تمام توان و ظرفیت به دانشجویان خدمت‌رسانی کنیم.

 

کلید واژه ها: اداره تغذیه


( ۱ )

نظر شما :