طرح خوش آمدگویی به دانشجویان برگزار می‌شود

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۳ کد : ۱۷۶۷۵ مشاوره و سبک زندگی
تعداد بازدید:۳۲۰
طرح خوش آمدگویی به دانشجویان، با تمرکز بر دانشجویان غیربومی ساکن خوابگاه های دانشجویی با مشارکت ۳۵ متخصص مشاوره، روانشناسی، مددکاری از امروز در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شروع می شود.
طرح خوش آمدگویی به دانشجویان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی طرح خوش آمدگویی به دانشجویان، با تمرکز بر دانشجویان غیربومی ساکن خوابگاه های دانشجویی با مشارکت ۳۵ متخصص مشاوره، روانشناسی، مددکاری از امروز در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه شروع می شود. 
از اهداف این طرح که با همکاری مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی و دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  برگزار می‌شود و مجریان آن مشاوران و مددکاران اجتماعی مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی هستند، خوش آمدگویی به دانشجویان، همدلی با آنها، شناسایی مشکلات احتمالی پیش آمده در دوره کرونا برای دانشجویان و خانواده‌هایشان و هدفمند کردن خدمات مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی در بهار ۱۴۰۱ است.

این طرح در آغاز راه با تمرکز بر دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی اجرا می‌شود. برای دریافت مشاوره و استفاده از خدمات مرکز مشاوره با مشاوران مقیم در خوابگاه خود تماس بگیرید.

کلید واژه ها: مرکز مشاوره


نظر شما :