بازدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علامه از خوابگاه شهید ورامینی

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۶ کد : ۱۷۹۷۴ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۱۱۷۳
شورای صنفی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با همراهی سامان رحمانی، رئیس اداره رفاه دانشجویان این دانشگاه و علیرضا امینی، سرپرست خوابگاه شهید ورامینی از بخش‌های مختلف این خوابگاه بازدید کردند.
بازدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علامه از خوابگاه شهید ورامینی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، شورای صنفی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی با همراهی سامان رحمانی، رئیس اداره رفاه دانشجویان این دانشگاه و علیرضا امینی، سرپرست خوابگاه شهید ورامینی از بخش‌های مختلف این خوابگاه بازدید کردند.

در این بازدید، فعالان دانشجویی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف خوابگاه شهید ورامینی و گفت‌وگو با دانشجویان، نکات لازم را جهت پیگیری و بررسی با معاونت دانشجویی یادداشت کردند.

در گزارش شورای صنفی دانشجویان از این بازدید آمده است:

«در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، اعضای شورای صنفی همراه با آقای رحمانی مسئول امور رفاهی دانشگاه، از خوابگاه پسرانه ورامینی بازدید کردند. مکان های بازدید شده توسط اعضای صنفی شامل این موارد بود:
 بلوک 3 (مخصوص اتباع خارجی)، اتاق دانشجویان ایرانی، حمام و سرویس‌های بهداشتی بلوک 1، اتاق سایت، سالن مطالعه، باشگاه بدنسازی و موتورخانه خوابگاه. 
در بازدید به عمل آمده، مواردی که لازم به پیگیری بود توسط اعضای صنفی یادداشت، و حول تعمیر و بازسازی خوابگاه با آقای امینی، و آقای رحمانی گفت و گو شد. از مواردی که نیاز به رسیدگی دارند می توان به تعویض لوله‌ها و پنجره‌ها، تعویض و یا شست‌وشوی موکت فرش‌ها، و افزایش امکانات رفاهی خوابگاه از جمله راه اندازی بوفه، تعمیر ماشین لباسشویی و وسایل باشگاه بدنسازی اشاره کرد»

گفتنی است خوابگاه شهید ورامینی خوابگاه اصلی دانشکده علوم اجتماعی محسوب می‌شود که در سه راه ضرابخانه، خیابان سروستان هفتم، پلاک 9 قرار دارد.

کلید واژه ها: خوابگاه شهید ورامینی اداره رفاه دانشجویی شورای صنفی


( ۲ )

نظر شما :