مدیر امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی خبر داد؛

به‌زودی وعده نهار در مجتمع خوابگاهی شهید سلامت و خوابگاه شهید مطهری توزیع می‌شود

۰۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۵ کد : ۱۸۱۵۲ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۷۸۹
مدیر امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به درخواست مکرر دانشجویان مجتمع خوابگاهی دخترانه شهید سلامت و خوابگاه پسرانه شهید مطهری مبنی بر توزیع وعده نهار در این خوابگاه‌ها، گفت: با آماده کردن زیرساخت‌ها، به‌زودی وعده نهار در این دو خوابگاه توزیع می‌شود.
به‌زودی وعده نهار در مجتمع خوابگاهی شهید سلامت و خوابگاه شهید مطهری توزیع می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، عباس نداف‌زاده با بیان اینکه دانشجویان این دو خوابگاه  نهار خود را در سلف دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی و دانشکده اقتصاد میل می‌کنند، اظهار کرد: در بازدید هفته خوابگاه‌ها بسیاری از دانشجویان درخواست کرده بودند که وعده نهار آن‌ها به جای دانشکده در خوابگاه توزیع شود.

وی تصریح کرد: همچنین توزیع وعده نهار در مجتمع خوابگاهی شهید سلامت و خوابگاه شهید مطهری موجب کاهش تردد دانشجویان به دانشکده شده و زمینه رفاه حال آن‌ها را فراهم می‌کند.

نداف‌زاده با اشاره اینکه ظرف دو هفته آینده زمینه توزیع وعده نهار در مجتمع خوابگاهی شهید سلامت و خوابگاه شهید مطهری فراهم می‌شود، افزود: اطلاع‌رسانی لازم در این زمینه از طرق سایت معاونت دانشجویی، کانال‌های اطلاع‌رسانی و اتوماسیون تغذیه انجام خواهد شد.

کلید واژه ها: اداره خوابگاه‌ها اداره تغذیه خوابگاه شهید سلامت خوابگاه شهید مطهری عباس نداف زاده


( ۴ )

نظر شما :