گزارش تصویری؛

مراسم تقدیر از دانشجویان افتخارآفرین و فعالان معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

تعداد بازدید:۱۴۸۲
در نشستی صمیمانه با حضور رئیس دانشگاه علامه طباطبائی که به همت معاونت دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، از دانشجویان برگزیده جایزه سال البرز و کارکنان افتخارآفرین و فعال تربیت بدنی و مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه تقدیر شد.
مراسم تقدیر از دانشجویان افتخارآفرین و فعالان معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به نقل از روابط عمومی، در نشستی صمیمی که به همت معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با حضور دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی و جمعی از مدیران در سالن اجتماعات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد، از دانشجویان و کارکنان افتخارآفرین و فعال تربیت بدنی و مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و سلامت روان دانشگاه علامه طباطبائی و دکتر محمدرضا قاسمیان مقدم، مدیر تربیت بدنی دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده و افتخارات کسب شده در این مراکز پرداختند و حمایت های مادی و معنوی دانشگاه را برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر به دانشجویان و جامعه خواستار شدند.

دکتر معتمدی نیز در این مراسم ضمن تقدیر از افتخارآفرینان، گفت: یکی از محوری ترین کارهای دانشگاه، کمک به دانشجویان مستعد نسل جدید است. چرا که این دانشجویان مدیران و مسئولان آینده هستند که مسئولیت های کنش های اجتماعی را به عهده خواهند گرفت. یکی از کارهای دانشگاه این است که تلاش کند استعداد این دانشجویان شکوفا و سلامت آنها در ابعاد مختلف حفظ شود

وی با بیان اینکه کمک به شکوفایی استعداد دانشجویان کار بسیار ارزشمندی است که دشواری هایی به همراه دارد، افزود: باید برنامه داشته باشیم و شرایطی را فراهم کنیم تا نسل سالمی را تربیت و به جامعه تحویل دهیم. بنابراین برنامه ریزی، تلاش و اولویت بندی برای ارائه خدمت به دانشجویان از اصلی ترین وظیفه های دانشگاه است. ما می توانیم از مجموعه کسانی که با مقیاس ها و سنجه های دانشگاه آشنایی دارند بدون محدودیت بهره بگیریم تا خدمات بیشتری را به دانشجویان ارائه دهیم.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: یکی از موضوع های جدی در برنامه راهبردی دانشگاه این است که دانشکده ها باید نقش کنشگری و توان علمی خود را در دانشگاه و جامعه نشان دهند. البته برنامه ها هم باید با جدیت پیگیری شود و اگر کاری شروع شد باید با پیگیری و برنامه ریزی به سرانجام برسد. همچنین باید مسیر موفقیت های طی شده را به دیگر دانشجویان نشام دهیم تا آنها نیز موفقیت هایی را رقم بزنند و دانشگاه علامه طباطبائی جایگاه خود را در جامعه پیدا کند.

 در این مراسم از «مریم رجبیان ده زیره» که موفق به کسب مقام دانشجوی نمونه کشوری در بیست‌ونهمین دوره جشنواره دانشجوی نمونه کشوری و مقام دانشجوی برگزیده شصتمین سال جایزه نوبل ایرانی البرز(بخش نخبگان) و «مریم فلاحی» که موفق به کسب مقام دانشجوی برگزیده در شصتمین سال جایزه نوبل ایرانی البرز(بخش نخبگان) شدند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین در پایان از کارکنان فعال و افتخار آفرین مرکز مشاوره و بهداشت روان و تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی که در برنامه ریزی، هماهنگی برنامه های این مراکز همکاری داشته اند، با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.

کلید واژه ها: تقدیر مراسم مرکز بهداشت و درمان تربیت بدنی


نظر شما :