گزارش تصویری؛

جشن بزرگ خانوادگی غدیر به مناسبت «عید سعید غدیر خم» در دانشگاه علامه طباطبائی

۲۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۱ کد : ۱۸۷۱۴ اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۱۲۰۹
جشن بزرگ خانوادگی غدیر به مناسبت عید سعید غدیر خم یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ با حضور دانشگاهیان و شهروندان منطقه ۲۲ شهرداری تهران در سالن تربیت بدنی پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
جشن بزرگ خانوادگی غدیر به مناسبت «عید سعید غدیر خم» در دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، جشن بزرگ خانوادگی غدیر همزمان با عید ولایت با حضور اقشار مردم و دانشگاهیان در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

در این جشن از مسؤلان شهرداری تهران وحیدرضا محمدی شهردار منطقه ۲۲، حسین هوشیار، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری این منطقه، حسین زارعی مدیر فرهنگی و هنری منطقه ۲۲ و رئیس فرهنگسرای تهران و از مسؤلان دانشگاه علامه طباطبائی دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر معصومه اسمعیلی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر حامد اسدی، مدیر حراست، دکتر محمدعلی مؤمنی‌ها، مدیر امور فرهنگی، حجت‌الاسلام سیدضیاء حسینی، معاون دفتر نهاد رهبری در دانشکده ادبیات فارسی و زبان‌های خارجی، عباس نداف‌زاده مدیر امور دانشجویی، دکتر علی اصغر کیا، رئیس دانشکده علوم ارتباطات، دکتر محمدرضا قاسمیان، مدیر تربیت‌بدنی و جمعی از استادان و کارمندان دانشگاه به همراه خانواده‌های خود حضور داشتند.

همچنین تعدادی از دانشجویان به همراه خانواده‌های خود و جمعی از مردم منطقه ۲۲ به‌خصوص اهالی ساکن در دهکده المپیک به این جشن آمده بودند.

اجرای برنامه های شاد و متنوع، با حضور هنرمندان صدا و سیما، اجرای نمایش و موسیقی، برگزاری مسابقات ورزشی و انواع بازی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان همراه با پذیرایی و شام از مهمترین برنامه های این مراسم بود.

با گزارش تصویری این مراسم همراه باشید؛

کلید واژه ها: عید غدیر خم مراسم جشنواره


( ۳ )

نظر شما :