گزارش تصویری؛

پایان میزبانی معاونت دانشجویی از مهمانان نخستین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین الملل

تعداد بازدید:۸۳۳
اداره امور خوابگاه‌ها، اداره تغذیه و اداره رفاه دانشجویی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی طی یک هفته میزبانی خوبی از دانشجویان بین‌الملل حاضر در «نخستین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین الملل» به عمل آوردند.
پایان میزبانی معاونت دانشجویی از مهمانان نخستین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین الملل

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، نخستین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین الملل که به همت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، ۳۰ مردادماه با حضور مسئولان وزارت علوم، هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی و جمعی از استادان و دانشجویان خارجی به کار خود پایان داد.

در این دوره، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با در اختیار قرار دادن خوابگاه، سلف غذاخوری و واحد اتوبوسرانی دانشگاه شرایط میزبانی از دانشجویان مهمان دانشگاه علامه طباطبائی را بر عهده داشت.

اداره امور خوابگاه‌ها، اداره تغذیه و اداره رفاه دانشجویی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی طی یک هفته میزبانی خوبی از دانشجویان بین‌الملل حاضر در این دوره آموزشی و فرهنگی به عمل آوردند.

گفتنی است 400 دانشجو از 20 ملیت مختلف و از حدود ۷۰ دانشگاه کشور در نخستین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین الملل حضور پیدا کردند.

با گوشه‌هایی از این میزبانی در تصاویر زیر همراه باشید؛

کلید واژه ها: دانشجویان غیرایرانی اداره رفاه دانشجویی اداره تغذیه اداره خوابگاه‌ها


( ۱ )

نظر شما :