افتخارآفرینی دانشجویان علامه‌ای در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر بین الملل دانشگاه‌های کشور

۱۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۸ کد : ۱۹۰۰۰ تربیت بدنی
تعداد بازدید:۷۹۳
اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان بین الملل دانشگاه های کشور به میزبانی دانشگاه مازندران از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۰۳ لغایت ۱۴۰۱/۰۶/۱۰ برگزار شد.
افتخارآفرینی دانشجویان علامه‌ای در اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر بین الملل دانشگاه‌های کشور

اولین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر بین الملل دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور از روز پنجشنبه سوم شهریورماه با ورود تیم ها در7 رشته (مینی فوتبال، بسکتبال سه نفره، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دوومیدانی، شطرنج) با حضور 20 دانشگاه دولتی و منتخب دانشگاه آزاد اسلامی در استان مازندران و شهر بابلسر در دانشگاه مازندران آغاز و پس از هشت روز در پنج شنبه دهم شهریورماه در شهر بابلسر در گروه اول، مسابقات به پایان کار خود رسید.

دانشگاه علامه طباطبایی در بخش پسران با 4 دانشجوی بین الملل و در دو رشته شنا(1 نفر) و دوومیدانی (3 نفر) شرکت نمود که در پایان با کسب یک مدال طلا در رشته 50 متر کرال سینه و یک مدال  نقره در رشته 25 متر قورباغه توسط آقای عباده امین و در رشته دو ومیدانی یک مدال طلا در رشته پرتاب وزنه توسط آقای علی جان  خردمند، یک مقام پنجم در دو 400متر توسط آقای برکت ا...  اکبرزاده و یک مقام ششم در رشته پرش طول توسط آقای جمالدین سالک رقابت ها به پایان رسید.

دانشجویان پرتلاش با تمام توان ورزشی و اخلاق خود در رقابت های جذاب و دیدنی شرکت کردند و با رعایت استانداردها و کیفیت ورزشی، به خوبی ظرفیت عظیم ورزشی دانشگاه ها را به منصه ظهور رساندند                    

کلید واژه ها: رشته دانشگاه ورزشی مدال


( ۱ )

نظر شما :