گزارش تصویری؛

بازدید مسئولان صندوق رفاه دانشجویان از فرایند تجهیز و نوسازی سالن‌های غذاخوری و آشپزخانه‌های دانشگاه علامه

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۶:۴۳ کد : ۱۹۱۷۸ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۶۱۴
مسئولان صندوق رفاه دانشجویان با حضور در دانشگاه علامه طباطبائی ضمن نشست مشترک با رئیس اداره تغذیه این دانشگاه از فرایند تجهیز و نوسازی سالن‌های غذاخوری و آشپزخانه‌های دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.
بازدید مسئولان صندوق رفاه دانشجویان از فرایند تجهیز و نوسازی سالن‌های غذاخوری و آشپزخانه‌های دانشگاه علامه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، مسئولان صندوق رفاه دانشجویان با حضور در دانشگاه علامه طباطبائی ضمن نشست مشترک با رئیس اداره تغذیه این دانشگاه از فرایند تجهیز و نوسازی سالن‌های غذاخوری و آشپزخانه‌های دانشگاه علامه طباطبائی بازدید کردند.

در این دیدار زهرا فراهانی، رئیس اداره تغذیه صندوق رفاه دانشجویان و محمدمهدی براتی، کارشناس این اداره همراه با ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیر امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی و رئیس اداره تغذیه، زهرا اخوانفر  و سید امیر حسین ذهنی مقدم، کارشناسان اداره تغذیه دانشگاه در جریان فرایند تجهیز و نوسازی سالن‌های غذاخوری و آشپزخانه‌های دانشگاه علامه طباطبائی قرار گرفتند.

گفتنی است در سال جاری و در مدت بسیار کم، معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی اقدام به نوسازی و بازسازی آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری این دانشگاه کرده است که بسیاری از آنها به بهره‌برداری رسیده است.

کلید واژه ها: اداره تغذیه


( ۱ )

نظر شما :