گزارش تصویری؛

بازدید دانشجویان نوورودی رشته حقوق از مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه

۰۸ آبان ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۳ کد : ۱۹۵۷۶ اخبار معاونت مشاوره و سبک زندگی
تعداد بازدید:۴۶۵
جمعی از دانشجویان ورودی ۱۴۰۱ رشته حقوق با حضور دکتر مهدی وجدانی همت، رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی ضمن بازدید از این مرکز با امکانات و کارکردهای آن برای دانشجویان آشنا شدند.
بازدید دانشجویان نوورودی رشته حقوق از مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این بازدید که صبح یکشنبه، 8 آبان‌ماه 1401 در قالب بخشی از درس مهارت‌های زندگی دانشجویی صورت گرفت، دانشجویان ورودی جدید از بخش‌های مختلف مرکز مشاوره و بهداشت روان بازدید کردند و با نحوه فعالیت و همکاری این مرکز با دانشجویان در زمینه‌های مختلف آشنا شدند.

در این بازدید، دکتر مهدی وجدانی همت، رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی ضمن خیر مقدم به دانشجویان جدید، آنها را به مشارکت در فعالیت‌های دانشجویی در زمینه‌های مورد علاقه‌شان دعوت کرد و گفت: دانشگاه بالغ بر ده‌ها کانون فرهنگی، انجمن علمی و تشکل سیاسی دارد که دانشجویان بسته به علایق و سلایق خود می‌توانند در آنها فعالیت کنند.

وی همچنین دانشجویان را به عضویت و مشارکت در کانون همیاران سلامت روان دانشگاه علامه طباطبائی دعوت کرد؛ کانون «همیاران سلامت روان»، با شعار «یکی برای همه، همه برای یکی» و با هدف ارائه خدمات مرتبط با سلامت روان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در میان دانشجویان، به همت مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه راه اندازی شده است.

گفتنی است مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی یک مرکز درمانی، آموزشی و پژوهشی است که از سال 1371 به طور رسمی شروع به فعالیت کرده است و خدمات عمده ای را در زمینه های مشاوره و روان درمانی، روان‌پزشکی و مددکاری ارائه می‌کند.

این مرکز همواره در سطح کشور جزو مراکز مشاوره برتر، نمونه و فعال بوده و فضای آن، شامل بخش اداری و بخش پذیرش مستقل با هفت اتاق مشاوره فردی، یک اتاق جهت اجرای کارگاه و مشاوره گروهی و یک کلینیک مشاوره ویژه عموم است که همه روزه پذیرای دانشجویان، کارکنان و اساتید خواهد بود.


( ۲ )

نظر شما :