بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه دخترانه شهید آشتیانی

۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۷:۳۷ کد : ۱۹۹۴۰ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۶۹۱
اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به همراه جمعی از مسئولان معاونت دانشجویی ۷ آذرماه ۱۴۰۱ از خوابگاه دخترانه شهید آشتیانی بازدید کردند و پای نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان مختلف نشستند.
بازدید هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه دخترانه شهید آشتیانی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، با آغاز بهره‌برداری از خوابگاه دانشجویی شهید آشتیانی در مهرماه امسال، محیط این خوابگاه بازسازی شده با حضور دانشجویان دختر حال و هوای تازه‌ای به خود گرفته است.

از این رو، شامگاه دوشنبه، 8 آذرماه 1401 اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی به همراه جمعی از مسئولان معاونت دانشجویی در بازدید از این خوابگاه‌ از نزدیک با دانشجویان گفت‌وگو کردند و در جریان مسائل آنها قرار گرفتند.

در این بازدید، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر علی آدمی، معاون آموزشی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، دکتر مهدی وجدانی همت، مدیر مرکز مشاوره و سلامت وران دانشگاه، دکتر محمدرضا قاسمیان، مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه، آتوسا کلانترهرمزی، معاون دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی، ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیریت خدمات دانشجویی و رئیس اداره تغذیه و علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها حضور داشتند.

دانشجویان مختلف، در حضور مسئولان مشکلات و مسائل خود را در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه، سرویس‌های ایاب و ذهاب، امکانات رفاهی و ... مطرح کردند و مسئولان قول بررسی و پیگیری را دادند.

در این بازدید، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان، آرزوی موفقیت برای آنها کرد و تاکید کرد که دانشگاه علامه طباطبائی با همه توان و امکانات تلاش می‌کند شرایط خوبی را برای زیست دانشجویی فراهم کند.

کلید واژه ها: خوابگاه شهید آشتیانی بازدید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی


( ۳ )

نظر شما :