گزارش تصویری؛

قدردانی معاون دانشجویی دانشگاه علامه از کارکنان مرکز بهداشت و درمان به مناسبت روز پرستار

۰۹ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰ کد : ۱۹۹۴۵ اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی بهداشت و درمان
تعداد بازدید:۶۲۳
دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت نهم آذرماه، ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی از کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.
قدردانی معاون دانشجویی دانشگاه علامه از کارکنان مرکز بهداشت و درمان به مناسبت روز پرستار

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی و فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت نهم آذرماه، ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و روز پرستار با حضور در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی از کارکنان این مجموعه تقدیر کرد.

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی زیر نظر معاونت دانشجویی این دانشگاه در بخش‌های مختلف از جمله پزشک عمومی، دندانپزشکی، مامایی، بینایی‌سنجی، متخصص داخلی و قلب و عروق و سایر خدمات پرستاری به عموم اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی خدمات ارائه می‌کند.

گفتنی است پنجم جمادی‌الاول روز ولادت باسعادت بانوی قهرمان کربلا، حضرت زینب کبری سلام الله علیها است. ایشان بعد از واقعه کربلا پرستاری بیماران و مصیبت زدگان اهل بیت را برعهده داشت و به همین دلیل سال روز ولادت این بانوی بزرگوار در ایران به نام روز پرستار نامیده می‌شود.

کلید واژه ها: روز پرستار معاونت دانشجویی مهدی واحدی مرکز بهداشت و درمان


نظر شما :