نشست صمیمانه معاون دانشجویی با کارکنان حوزه معاونت دانشجویی؛

دکتر واحدی: مدارا با دانشجویان و تعامل مبتنی بر مفاهمه در اولویت کارکنان باشد

۰۲ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۷ کد : ۲۰۵۰۱ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۶۶۲
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی همزمان با پایان نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در نشستی صمیمانه با جمعی از کارکنان حوزه معاونت دانشجویی پذیرای نظرات، انتقادات و پیشنهادات کارکنان بخش‌های مختلف معاونت دانشجویی در زمینه‌های مختلف اداری، رفاهی و نظیر آن شد.
دکتر واحدی: مدارا با دانشجویان و تعامل مبتنی بر مفاهمه در اولویت کارکنان باشد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این نشست که به میزبانی دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد، کارکنان بخش‌های مختلف این معاونت نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را پیرامون مطالبات مختلف اداری و رفاهی مطرح کردند.

در این نشست، دکتر مهدی واحدی ضمن تایید نظرات کارکنان در سخنانی با بیان اینکه از همه جهات ترم بسیار دشواری را سپری کردیم، خطاب به کارکنان گفت: شرایطی که دانشگاه به تبع کشور با آن مواجه بود در کنار مشکلات بودجه‌ای و اداری انجام امور دانشجویان را خاص و همراه با دشواری کرد که لازم است صمیمانه از تک تک شما کارکنان گرامی سپاسگزاری کنم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه بر ضرورت درک شرایط خاصی که در آن قرار داریم، تاکید کرد و افزود: در چنین شرایطی توصیه می‌کنم که در مواجهه با دانشجویان با مدارای بیشتری رفتار کنیم چرا که جامعه به دلایل مختلفی متاثر است و نحوه برخورد و مدیریت ما در مواجهه با جوانان بسیار مهم است و باید این مواجهه همانطور که رهبری می‌فرمایند یک تعامل مبتنی بر درک و مفاهمه باشد.

وی ادامه داد: بازدید و حضور مستمر در بخش‌های مختلف دانشجویی از جمله سلف‌های تغذیه و خوابگاه‌های دانشجویی می‌تواند به درک بهتر ما از وضعیت دانشجویان و افزایش تعامل با آنها کمک کند.

دکتر واحدی در این نشست، بار دیگر بر ضرورت افزایش بهره‌وری و صرفه‌جویی در مصارف مختلف تاکید کرد و گفت: هر چند شرایط امسال برای مثال در حوزه گاز خاص شده است و دقت در صرفه‌جویی ضروری است اما این حرف برای همیشه است که باید فکر کنیم، ایده‌پردازی کنیم و به راه‌حلی برسیم که چگونه می‌توان در مصارف این چنینی با افزایش بهره‌وری به سمت کاهش پایدار مصرف حرکت کرد.

در ادامه مدیران، کارشناسان  و کارکنان بخش‌های مختلف دانشجویی مسائل حوزه خود را مطرح کردند که با پاسخ معاون دانشجویی و دیگر مدیران این معاونت همراه بود.


( ۱ )

نظر شما :