گزارش تصویری؛

بازدید مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان از معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

۰۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۱ کد : ۲۰۵۵۱ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۶۲۳
جمعی از مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان جهت آشنایی با فعالیت‌ها و نحوه ارائه خدمات بخش‌های مختلف معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی از جمله اداره تغذیه، اداره خوابگاه‌ها و اداره خدمات و رفاه دانشجویان از بخش‌های مختلف این دانشگاه بازدید کردند.
بازدید مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان از معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این بازدید که به میزبانی مدیریت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی صورت گرفت، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، ابراهیم ابراهیمی، معاون مدیریت امور دانشجویی، سامان رحمانی، رئیس ادراه خدمات و رفاه دانشجویان، علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها و زهرا اخوانفر از اداره تغذیه این معاونت میزبان مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان بودند.

در این بازدید مسئولان دانشگاه صنعتی اصفهان از جمله سعید آجلی، معاون دانشجویی، محسن شنبه، مدیرکل امور دانشجویی، حسین طاقداری، معاون اجرایی معاونت دانشجویی، سجاد رئیسی، مدیر اداره سراهای دانشجویی و سیدمحمدیحیی بیدکی، مدیر اداره تغذیه این دانشگاه حضور داشتند.

گفتنی است در این دیدار، مسئولان معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی تجربیات و دستاوردهای خود را در اختیار مسئولان معاونت دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان قرار دادند. پس از آن این مسئولان از بخش‌های مختلف معاونت دانشجویی از جمله ادارات، آشپزخانه‌ها، سلف‌های غذاخوری و ... بازدید کردند.

کلید واژه ها: معاونت دانشجویی اداره تغذیه اداره رفاه دانشجویی اداره خوابگاه‌ها


نظر شما :