مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی، عنوان «مرکز مشاوره نمونه کشوری» را کسب کرد

۱۵ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۶ کد : ۲۰۶۳۲ اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی مشاوره و سبک زندگی
تعداد بازدید:۵۰۱
در سی‌ و چهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و یازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی عنوان «مرکز مشاوره نمونه کشوری» را کسب کرد.
مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی، عنوان «مرکز مشاوره نمونه کشوری» را کسب کرد

مراسم اختتامیه سی‌ و چهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و یازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 9 بهمن ماه 1401 برگزار شد و مراکز برتر و نمونه کشوری معرفی و تقدیر شدند.

در این مراسم مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های شیراز، صنعتی اصفهان، علم و فناوری مازندران، صنعتی کرمانشاه و مجتمع آموزش عالی لارستان رتبه‌های برتر در ۵ طبقه جمعیتی شدند و دانشگاه‌های علامه طباطبائی، حکیم سبزواری، هنر تهران، هنر اسلامی تبریز، و سلمان‌فارسی کازرون نیز رتبه‌های نمونه را از آن خود کردند.

دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان هرساله ضمن ارزیابی خدمات مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور، فعالیت‌های شاخص، اثرگذار و موفق را دلیل رتبه‌بندی مراکز مشاوره دانشگاه‌ها قرار می‌دهد. بعد از چند دهه ارائه خدمات روان‌شناختی در مرکز مشاوره دانشگاه علامه طباطبائی و کسب عنوان «مرکز مشاوره نمونه» در سال های متوالی، سال گذشته نیز این مرکز به عنوان «مرکز مشاوره برتر» در بین مراکز مشاوره دانشگاه‌های کشور شناخته و معرفی شد.

گفتنی است در حال حاضر، مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی حضوری فعال در اجرای طرح‌های مرتبط با سلامت روان جامعه دانشگاهی و ارتقای سبک زندگی دانشجویی سلامت‌محور دارد و مجری طرح‌های علمی و عملیاتی درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی با محوریت موضوعات روان‌شناختی است.

کلید واژه ها: مرکز مشاوره لوح تقدیر


( ۲ )

نظر شما :