مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی «مرکز نمونه کشوری» شد

۱۶ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۰ کد : ۲۰۶۴۵ اخبار معاونت بهداشت و درمان
تعداد بازدید:۴۴۱
در یازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی مفتخر به کسب عنوان مرکز نمونه کشوری از طرف دفتر سلامت وزارت علوم شد.
مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی «مرکز نمونه کشوری» شد

مراسم اختتامیه سی‌ و چهارمین گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و یازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، 9 بهمن ماه 1401 برگزار شد.

در این مراسم مرکز بهداشت و درمان دانشگاه علامه طباطبائی مفتخر به کسب عنوان «مرکز نمونه کشوری» از طرف دفتر سلامت وزارت علوم شد.

بنا بر این گزارش، در این تقدیرنامه آمده است:

ارائه خدمات سلامت به آحاد جامعه مخصوصا دانشجویان و دانشگاهیان با حفظ کرامت ایشان و توجه به منزلت انسانی مراجعین یکی از عمده ترین اهداف دفتر مشاوره ، سلامت و سبک زندگی می باشد.ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش بی بدیل ، مجدانه دلسوزانه مدیر و همکاران محترم آن مرکز در ارتقای سلامت و ارائه خدمات سلامت به دانشجویان عزیز این مرز و بوم  و با استناد به ارزیابی های انجام شده توسط کارشناسان و گروه نظارت و ارزیابی این دفتر ،بدینویله کسب عنوان " مرکز بهداشت و درمان نموه کشوری " در ارزیابی عملکرد سال 1400 مراکز بهداشت و درمان دانشگاه های سراسر کشور را به جنابعالی و همکاران محترم تبریک عرض می نماییم.

امید است با یاری ایزد یکتا؛ همچون گذشته با انگیزه و تدبیر هدفمند، هوشمندانه و اقدامات مسئولانه ، نوید بخش ارتقای سلامت دانشجویان ؛ این آینده سازان میهن عزیزمان باشید.

کلید واژه ها: مرکز بهداشت و درمان


نظر شما :