گزارش تصویری؛

نشست کارگروه توانمندسازی و اصلاح فرایندهای همیار دانشجو

۱۸ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۴:۵۳ کد : ۲۰۶۷۵ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۵۳۹
اولین نشست کارگروه توانمندسازی و اصلاح فرایندهای همیار دانشجو دانشگاه علامه طباطبائی صبح دوشنبه، ۱۷ بهمن‌ماه ۱۴۰۱ با حضور اعضای این کارگروه به میزبانی معاونت دانشجویی برگزار شد.
نشست کارگروه توانمندسازی و اصلاح فرایندهای همیار دانشجو

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این نشست که با حضور عباس نداف‌زاده، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی صورت گرفت، اعضای کارگروه توانمندسازی و اصلاح فرایندهای همیار دانشجویی از جمله دکتر مهدی وجدانی همت، رئیس مرکز مشاوره و بهداشت روان، دکتر نهال ریاضی، رئیس گروه ارزیابی و توسعه تولیدات علمی دانشگاه، سامان رحمانی، رئیس اداره خدمات و رفاه دانشجویان، علی صفری، رئیس اداره امور خوابگاه‌ها، علیرضا کیایی، کارشناس مسئول دوره‌های مهارت‌افزایی و رابط روابط عمومی معاونت آموزشی، محمد ذکاوت، کارشناس مسئول فرهنگی و رابط نهاد رهبری و همچنین مرضیه توحیدلو و مریم ملکی‌نژاد، کارشناسان مسئول اداره خدمات و رفاه دانشجویان حضور داشتند.

اعضای این کارگروه با توجه به اصلاح شیوه‌نامه همیار دانشجو( کار دانشجویی) بر تغییر رویکرد واحدهای مختلف دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان متقاضی کار دانشجویی با عنوان همیار دانشجو تاکید کردند.

ضرورت اطلاع‌رسانی و آموزش شیوه‌نامه جدید کار دانشجویی، معرفی واحدهای بهره‌بردار، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت با موضوع مهارت‌های ارتباطی و مدیریت وظایف نقش کاری در دوره تحصیل همیاران دانشجو و سایر اقدامات اداری برای فراخوان همیار دانشجو از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در این نشست، بنا شد برای داوطلبان همیار دانشجو یک کارگاه آموزشی برگزار و به کارگیری آنها در واحدهای مرتبط منوط به حضور در این کارگاه مهارتی باشد.

گفتنی است اولین فراخوان کار دانشجویی با عنوان «همیار دانشجو» بر اساس شیوه‌نامه جدید که مبالغ آن با اصلاح قیمتی و افزایش تعرفه‌ها همراه شده است، طی روزهای آینده اعلام می‌شود.

کلید واژه ها: کار دانشجویی اداره رفاه دانشجویی


نظر شما :