اداره خدمات و رفاه دانشجویان اعلام کرد؛

فراخوان ثبت‌ درخواست همیار دانشجو در سیستم گلستان (کار دانشجویی)

۲۳ بهمن ۱۴۰۱ | ۲۳:۲۸ کد : ۲۰۷۳۲ امور دانشجویی اخبار معاونت اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۰۸۱
بر اساس فراخوان اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی، دانشجویان علاقه مند به انجام کار دانشجویی می توانند از طریق مراجعه به سیستم گلستان، اقدام به ثبت درخواست کار دانشجویی در زمینه مورد علاقه خود کنند.
فراخوان ثبت‌ درخواست همیار دانشجو در سیستم گلستان (کار دانشجویی)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، معاونت دانشجویی به منظور ترویج فرهنگ همیاری، بهره گیری از توانمندی‌های دانشجویان در پیشبرد امور آموزشی، پژوهشی،فرهنگی، رفاهی و ایجاد زمینه های کسب تجربه برای دانشجویان، اقدام به جذب افتخاری همیار دانشجو مطابق ضوابط و شرایط شیوه نامه سازمان امور دانشجویان می‌کند؛   

به این منظور، اداره خدمات و رفاه دانشجویان، به منظور ساماندهی کار دانشجویی با عنوان همیار دانشجو و الکترونیکی کردن فرایندها، از سال گذشته اقدام به راه اندازی سامانه کار دانشجویی در سیستم گلستان کرده است.

از این رو دانشجویان علاقه مند به انجام کار دانشجویی می‌توانند از طریق مراجعه به سیستم گلستان، اقدام به ثبت درخواست کار دانشجویی در زمینه مورد علاقه خود کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند عضو کانال اطلاع‌رسانی همیاران دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی در پیام رسان ایتا به آدرس eitaa.com/hamyaratu شوید.

آدرس سامانه گلستان

شرایط و نحوه ثبت نام در فایل پیوست؛

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: اداره رفاه دانشجویی کار دانشجویی همیار دانشجو


( ۱۱ )

نظر شما :