اطلاعیه ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

۳۰ بهمن ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۱ کد : ۲۰۷۹۶ امور دانشجویی اخبار معاونت اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۳۴۸۰
اداره امور خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی طی اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ اعلام کرد
اطلاعیه ثبت‌نام خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این اطلاعیه آمده است:

ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای کلیه دانشجویان عزیز دانشگاه ، بدینوسیله از دانشجویان غیربومی متقاضی و مجاز به استفاده از خوابگاههای دانشجویی ، در نیمسال دوم ( سال تحصیلی 1402-1401) ، تقاضا می شود جهت تمدید خوابگاه به شرح ذیل اقدام فرمایند:

  1. نحوه تمدید خوابگاه

1-1- تمدید اسکان صرفاً برای دانشجویان غیربومی مجاز شامل: مقطع دکترای ورودی 1398 و مابعد، کارشناسی          ارشد ورودی 1400 و مابعد، کارشــــــــناسی ورودی 1398 و مابعد که در ترم مهر 1401 سکونت آنها در سامانه              خوابگاهی  گلستان ثبت شده است ودر نیمسال بهمن 1401 دارای سرترم آموزشی و انتخاب واحد هستند، امکان پذیر می باشد.

2-1 - دانشجویان مشمول بند1-1،پس از درخواست خوابگاه از طریق سامانه گلستان به آدرس ems.atu.ac.ir و تایید آن طبق فرآیند زمانبندی ذیل اقدام به تمدید اتاق نمایند.

3-1- دانشجویان محترم برای انتخاب اتاق از ساعت 13 روز یکشنبه مورخ  30/  11 /1401  تا  ساعت 13روز چهارشنبه مورخ   03/12/1401 اقدام نمایند.

مراحل تمدید اتاق برای دانشجویان:  

با ورود به سامانه خوابگاهی گلستان از منوی دانشجویی  و انتخاب گزینه " درخواست  تمدید خوابگاه توسط دانشجو در صفحه باز شده با ثبت شماره دانشجویی و گزینه جستجو  اتاق ترم قبل خود را تایید و تمدید نمایند  ، دانشجویان دوره شبانه در این مرحله باید نسبت به  پرداخت  اجاره  بها به صورت آنلاین اقدام  نمایند.

پرداخت هزینه خوابگاه در هر ترم الزامی است  لیکن با توجه به تغییرات سامانه صندوق رفاه دانشجویان نحوه پرداخت اجاره بها برای دانشجویان روزانه متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: اطلاعیه خوابگاه


( ۳۱ )

نظر شما :