گزارش تصویری؛

افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی+تصاویر روز اول

۰۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۴۲ کد : ۲۰۸۰۸ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۱۱۸۶
نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی با مشارکت معاونت ها، دانشکده ها و پژوهشکده های دانشگاه در خانه فرهنگ پردیس مرکزی(ایراندخت) این دانشگاه با حضور رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در غرفه‌های مختلف آغاز به کار کرد و تا سوم اسفندماه ادامه دارد.
افتتاحیه نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک ساله دانشگاه علامه طباطبائی+تصاویر روز اول

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی، نمایشگاه دستاوردها و عملکرد یک سالۀ علمی، آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی به مناسبت بزرگداشت 44 امین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از یکم تا سوم اسفندماه 1401 در خانه فرهنگ پردیس مرکزی این دانشگاه در حال برگزاری است.

در روز اول این نمایشگاه که صبح امروز با حضور هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی اقتتاح شد، از سه سامانه جدید معاونت دانشجویی از جمله سامانه مشاوره الکترونیکی مرکز مشاوره و سلامت روان، سامانه الکترونیک بایگانی اداره رفاه دانشجویان و نرم‌افزار پایش الکترونیک سلامت کارکنان مرکز بهداشت و درمان رونمایی شد. 

معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در این نمایشگاه در بخش‌های مختلف از جمله، اداره تغذیه، اداره خدمات و رفاه دانشجویان، ادره خوابگاه‌ها، مرکز مشاوره و سلامت روان، مرکز بهداشت و درمان و مدیریت تربیت بدنی دستاوردهای خود را به عرضه نمایش گذاشته است.
گفتنی است، در حاشیۀ این نمایشگاه، نشست‌ها، کارگاه های آموزشی و رونمایی از دستاوردهای جدید توسط بخش های مختلف در نظر گرفته شده است که ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

با گزارش تصویری روز اول نمایشگاه همراه باشید.

کلید واژه ها: نمایشگاه معاونت دانشجویی


( ۲ )

نظر شما :