گزارش تصویری؛

نشست بررسی عملکرد همیار دانشجو در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

۰۳ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۲ کد : ۲۰۸۲۹ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۸۶۳
نشست بررسی عملکرد همیار دانشجو در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ و بررسی بودجه نیمسال دوم واحدهای ستادی و دانشکده‌ها با حضور معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی صبح چهارشنبه، ۳ اسفندماه ۱۴۰۱ با حضور اعضای این کارگروه به میزبانی معاونت دانشجویی برگزار شد.
نشست بررسی عملکرد همیار دانشجو در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، در این نشست که با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی صورت گرفت، ضمن ارائه گزارش عملکرد کاردانشجویی محوله به دانشجویان با توجه به اصلاح شیوه‌نامه همیار دانشجو (کار دانشجویی) بر تغییر رویکرد واحدهای مختلف دانشگاه علامه طباطبائی به دانشجویان متقاضی کار دانشجویی با عنوان همیار دانشجو تاکید شد.

ضرورت اطلاع‌رسانی و آموزش شیوه‌نامه جدید کار دانشجویی، معرفی واحدهای بهره‌بردار، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت با موضوع مهارت‌های ارتباطی و مدیریت وظایف نقش کاری در دوره تحصیل همیاران دانشجو و سایر اقدامات اداری برای فراخوان همیار دانشجو از جمله مباحث مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است معاونت دانشجویی به منظور ترویج فرهنگ همیاری، بهره گیری از توانمندی‌های دانشجویان در پیشبرد امور آموزشی، پژوهشی،فرهنگی، رفاهی و ایجاد زمینه‌های کسب تجربه برای دانشجویان، اقدام به جذب افتخاری همیار دانشجو مطابق ضوابط و شرایط شیوه نامه سازمان امور دانشجویان می‌کند؛   

به این منظور، اداره خدمات و رفاه دانشجویان، به منظور ساماندهی کار دانشجویی با عنوان همیار دانشجو و الکترونیکی کردن فرایندها، از سال گذشته اقدام به راه اندازی سامانه کار دانشجویی در سیستم گلستان کرده است.

از این رو دانشجویان علاقه مند به انجام کار دانشجویی می‌توانند از طریق مراجعه به سیستم گلستان، اقدام به ثبت درخواست کار دانشجویی در زمینه مورد علاقه خود کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید عضو کانال اطلاع‌رسانی همیاران دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی در پیام‌رسان ایتا به آدرس eitaa.com/hamyaratu شوید.

آدرس سامانه گلستان

 

کلید واژه ها: معاونت دانشجویی دانشجویی کار دانشجویی کار دانشجویان همیار همیار دانشجو دانشجو دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی


( ۱ )

نظر شما :