گزارش تصویری؛

کارگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد در محیط‌های دانشجویی

تعداد بازدید:۴۳۷
کارگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد در محیط‌های دانشجویی با همکاری مرکز مشاوره و بهداشت روان و اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی برای مسئولان خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار شد و مسئولان خوابگاه‌‌ها ضمن آشنایی با انواع مواد مخدر درباره روش‌های پیشگیری و مداخله در این موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند.
کارگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد در محیط‌های  دانشجویی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، کارگاه پیشگیری از سوء مصرف مواد در محیط‌های  دانشجویی با همکاری مرکز مشاوره و بهداشت روان و اداره امور خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی برای مسئولان خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه برگزار شد و مسئولان خوابگاه‌‌ها ضمن آشنایی با انواع مواد مخدر درباره روش‌های پیشگیری و مداخله در این موضوع به بحث و تبادل نظر پرداختند.

این کارگاه با تدریس دکتر یوسف حبیبی، متخصص مشاوره و روان‌شناسی و بحث و تبادل نظر میان مسئولان خوابگاه‌های دانشجویی پسرانه و دخترانه برگزار شد.

دکتر یوسف حبیبی از مشاوران شناخته شده‌ای است که با مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه علامه طباطبائی همکاری می‌کند و از سوابق او می‌توان به مشاور تخصصی هسته آموزش و پرورش استان تهران، مشاور منتخب آموزش و پرورش استان تهران، مشاور تخصصی آموزش و پرورش شهر تهران و تدریس در دانشگاه‌ها اشاره کرد.

علی صفری، رئیس اداره امور خوابگاه‌های دانشجویی نیز  که میزبان این کارگاه بود، در سخنانی بر ضرورت مدیریت فضاهای دانشجویی، آشنایی با انواع و نحوه استعمال مواد در خوابگاه‌ها و ضرورت پیشگیری اصولی و مداخله کارآمد در آن تاکید کرد و ابراز امیدواری کرد که این سلسله کارگاه‌ها با همکاری مرکز مشاوره و بهداشت روان ادامه یابد.

کلید واژه ها: دانشجویی خوابگاه دانشجویی خوابگاه مسئولان خوابگاه دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی روان بهداشت روان مشاوره بهداشت روان


( ۱ )

نظر شما :