گزارش تصویری؛

مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیاد ورزشی و تقدیر از دانشجویان برتر جشنواره دانشجویان نمونه

۰۹ اسفند ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۰ کد : ۲۰۸۹۸ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۱۷۱۰
مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیاد ورزشی و تقدیر از دانشجویان برتر جشنواره دانشجویان نمونه(مرحله دانشگاهی) به همت معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
مراسم تجلیل از دانشجویان مدال‌آور المپیاد ورزشی و تقدیر از دانشجویان برتر جشنواره دانشجویان نمونه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، مراسم تجلیل از دانشجویان مدال آور المپیاد ورزشی و تقدیر از دانشجویان برتر جشنواره دانشجویان نمونه(مرحله دانشگاهی) به همت معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد

در این مراسم که سه‌شنبه، 9 اسفندماه 1401 در سالن همایش‌های دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی برگزار شد، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه، دکتر رضا صابری، معاون توسعه و مدیریت منابع، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی، روسای دانشکده ها، اعضای هیئت علمی و جمعی از دانشجویان، حضور داشتند.

دکتر مهدی واحدی دز ابتدای مراسم با بیان اینکه دانشجویان برگزیده علمی و ورزشی هر کدام مایه افتخار دانشگاه علامه طباطبائی هستند، اظهار کرد: دانشجویان نمونه و مدال آور تربیت بدنی و ورزش، دو وضوع بسیار مهمی هستند که مقام معظم رهبری نیز در سفارش های خود، جوانان را به تحصیل، تهذیب و ورزش توصیه می کنند. امروز بالاترین و بهترین درجات تحصیل در دانشجویان نمونه و در عرصه های ورزشی نیز بالاترین درجات در دانشجویان قهرمانان متبلور است. 

وی با اشاره به اینکه سازمان امور دانشجویان وزارت علوم هر ساله جشنواره ای به نام جشنواره دانشجویان نمونه در حوزه های مختلف اموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می کند، ادامه داد: کسانی که فکر می کنند واجد شرایط هستند می توانند در دو مرحله دانشگاهی و کشوری در این جشنواره شرکت کنند. امروز ما از دانشجویان نمونه مرحله دانشگاهی با معیارها و شاخص های مورد نظر جشنواره تقدیر می کنیم.

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: در سالی که سپری شد ما در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری  35 دانشجوی متقاضی در جشنواره دانشجویان نمونه داشتیم که از این تعداد چهار نفر از دانشجویان دوره کارشناسی، 9 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد و 19 نفر از دانشجویان دوره دکتری بودند و از میان آنها 3 دانشجو واجد شرایط رفتن به مرحله کشوری بودند. امیدواریم همچون سال های گذشته که در میان دانشجویان نمونه کشوری یک ستاره از دانشگاه علامه طباطبائی می درخشید امسال هم این سعادت نصیب دانشگاه شود.

وی در ادامه گزارشی از برگزاری مسابقات ورزشی و کسب مدال توسط دانشجویان ورزشکار دانشگاه علامه طباطبائی ارائه داد و افزود: در مسابقات قهرمانی کشور که در پاییز و زمستان 1400 برگزار شد، چهار تیم از دانشگاه علامه طباطبائی به این مسابقات اعزام شد که در چهار رشته توانستیم مدال کسب کنیم و شش نفر از دانشجویان دانشگاه جز ورزشکاران مدال آور در مسابقات قهرمانی کشور بودند. همچنین در مسابقات منطقه ای که در بهار 1401 برگزار شد، تعداد 85 دانشجوی ورزشکار در قالب 9 تیم به مسابقات اعزام شدند که 35 نفر از این ورزشکاران موفق به کسب مدال شدند.

دکتر واحدی ادامه داد: در المپیاد ورزش های قهرمانی نیز که در تیرماه 1401 برگزار شد، هفت تیم ورزشی به این مسابقات اعزام شد که در سه رشته ورزشی دانشجویان مدال کسب کردند و پنج عنوان کشوری کسب کردند. همچنین دانشجویان ورزشکار بین الملل دانشگاه نیز در نخستین المپیاد ورزشی دانشجویان بین الملل که در شهریور 1401 برگزار شد، موفق شدند در سه رشته، 10 عنوان مدال برای دانشگاه علامه طباطبائی کسب کنند.

وی گفت: سال 1401، سالی بسیار پرافتخار و کم نظیر در عرصه ورزش برای دانشگاه علامه طباطبائی بود. به خود می بالیم که چنین دانشجویان افتخار آفرینی در این دانشگاه تحصیل می کنند که با شکوفا شدن آنها جایگاه ورزش دانشگاه علامه طباطبائی بیش از پیش شکوفاتر خواهد شد. 

معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در پایان سخنان خود بیان کرد: از همه کسانی برای ارتقا دانشگاه علامه طباطبائی در عرصه علم و ورزش تلاش کردند، قدردانی و برای همه آنها آرزوی توفیق و سلامتی می کنم چرا که بار اصلی و سنگین کسب افتخارات دانشگاه بر دوش آنها بوده است. 

در پایان مراسم از دانشجویان نمونه و دانشجویان مدال آور ورزشی، با اهدای گل و لوح تقدیر، تجلیل شد.

 با گزارش تصویری این مراسم همراه باشید.

کلید واژه ها: دانشجویان دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی گزارش دانشجویان نمونه المپیاد


( ۲ )

نظر شما :