اداره خدمات و رفاه دانشجویان اعلام کرد؛

اطلاعیه وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

۱۱ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۹:۳۴ کد : ۲۰۹۱۷ امور دانشجویی اخبار معاونت اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۷۷۲
اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی طی اطلاعیه‌ای شرایط و نحوه ثبت‌نام برای تسهیلات دانشجویی در نیمسال دوم ۱۴۰۱_۱۴۰۲ را اعلام کرد.
اطلاعیه وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای دانشجویان گرامی، به اطلاع دانشجویان محترم متقاضی دریافت وام های تحصیلی و شهریه می‌رساند که ثبت تقاضای وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان https://refah.swf.ir  از تاریخ 15/12/1401 فعال می باشد و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام نمایند.

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:

  1. اولویت پرداخت وام به دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت است.
  2. پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل پس از بهره مندی دانشجویان غیر شاغل و در صورت وجود اعتبار مازاد وام شهریه امکان پذیر می باشد.
  3. دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نمی باشند (درخواست سایر وام ها بلامانع است).
  4. سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته 8 نیمسال تحصیلی می باشد.
  5. دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی جاری برای اولین بار تقاضای دریافت وام های صندوق را دارند، صرفا با ثبت اطلاعات سند تعهد جدید (دارای شماره شناسه و رمز تصدیق) و گواهی کسر از حقوق ضامنین امکان دریافت وام را خواهند داشت.

لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: رفاه دانشجویان وام دریافت وام شهریه درخواست وام دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی


( ۱۱ )

نظر شما :