اداره خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی اعلام کرد؛

اطلاعیه تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی به مناسبت ایام تعطیلات آغاز سال نو

۱۶ اسفند ۱۴۰۱ | ۱۴:۳۳ کد : ۲۰۹۸۲ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۷۶۲
اداره امور خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که خوابگاه‌های این دانشگاه از روز پنجشنبه، ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تعطیل و روز یکشنبه، ۱۳ فروردین‌ماه ۱۴۰۲ بازگشایی می‌شود.
اطلاعیه تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی به مناسبت ایام تعطیلات آغاز سال نو

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، ادارۀ کل امور خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی، با توجه به در پیش بودن آغاز سال نو، ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و آرزوی سالی سرشار از موفقیت و سلامتی برای دانشجویان عزیز، در اطلاعیه‌ای زمان و نحوه تعطیلی خوابگاه‌های دانشجویی را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:

1- خوابگاه‌های دانشگاه علامه طباطبائی در روز پنجشنبه مورخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۹ صبح تعطیل و در روز یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۸ صبح بازگشایی خواهد شد.

۲- خواهشمند است دانشجویان ساکن خوابگاه نسبت به رعایت موارد زیر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند:

  • هنگام ترک خوابگاه از بسته بودن پنجرها، خاموش بودن لامپ‌ها و درب اتاق اطمینان حاصل نمایند.
  • درب تمام اتاق‌ها پلمپ شده و امکان مراجعه دانشجویان به اتاق در طول تعطیلات نوروز وجود ندارد. لذا می بایست دانشجویان نسبت به خارج کردن مدارک شناسایی که در تعطیلات نوروز به آنها نیاز دارند، اقدام نمایند.
  • با توجه به احتمال قطعی برق از گذاشتن مواد فاسد شدنی در یخچالها خودداری شود.
  • نسبت به تحویل یک نسخه از کلید اتاق به سرپرستی اقدام نموده تا در صورت بروز حادثه غیر مترقبه از قبیل نشتی آب، آتش سوزی و ... همکاران خوابگاه طی صورتجلسه و بابت رفع مشکل به اتاق وارد شوند.
  • از گذاشتن لوازم و اشیاء قیمتی مانند پول نقد، لباس گرانقیمت، رایانه و ... در داخل اتاق‌ها و کتاب‌های درسی و جزوات در سالن مطالعه در ایام تعطیلات خودداری نمایند.

3- با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده، سمپاشی فضاها و مکان‌های عمومی خوابگاه در تاریخهای ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند‌ماه انجام خواهد شد.

کلید واژه ها: خوابگاه اتاق دانشجویان نسبت تعطیلات اداره خوابگاه‌ها


( ۲ )

نظر شما :