با حضور رئیس دانشگاه برگزار شد؛

مراسم تقدیر از کارکنان مراکز بهداشت و درمان و سلامت روان دانشگاه علامه طباطبائی

تعداد بازدید:۷۹۸
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی طی مراسمی از مدیران و کارکنان مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره و بهداشت روان این دانشگاه به سبب کسب عناوین نمونه در سال ۱۴۰۱ تقدیر کرد.
مراسم تقدیر از کارکنان مراکز بهداشت و درمان و سلامت روان دانشگاه علامه طباطبائی

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، مراسم تقدیر از مدیران و کارکنان مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره و سلامت روان همزمان با آخرین روز‌های سال 1401، چهارشنبه، 24 اسفند در سالن جلسات حوزه ریاست دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در این مراسم گفت: با زحمات همه همکاران، تلاش ما در تمام بخش‌ها این است که شرایطی را فراهم کنیم که نسل فرهیخته و مستعدی که به عنوان دانشجو حضور دارند، از تمام استعدادها و توانمندی‌های خود به خوبی استفاده کنند.

وی با اشاره به کسب عناوین مرکز نمونه بهداشت و درمان دانشگاه‌های کشور و مرکز نمونه مشاوره و بهداشت روان دانشگاه‌های کشور در سال 1401 اظهار کرد: خیلی خوشحالم که در این ارزیابی‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مراکز ما همواره در سال‌های اخیر مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

وی با تقدیر از مرکز مشاوره و بهداشت روان دانشگاه ادامه داد: نمونه شدن این مرکز، حاصل تلاش دکتر مهدی وجدانی همت و همکاران ایشان است که نشان می‌دهد اقدامات آنها روی یک اصول و برنامه پیش می‌رود.

دکتر عبدالله معتمدی تاکید کرد: تکرار عناوین برتر و نمونه توسط این مرکز نشان می‌دهد که فعالیت‌های این مرکز به یک اصول ساختارمند تبدیل شده است.

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در ادامه به تلاش‌های مجموعه پزشکی دانشگاه اشاره و عنوان کرد: خانم دکتر حسینی و همکارانشان در مرکز بهداشت و درمان نیز با توجه به امکانات و شرایط محدودی که داشتند، تلاش‌هایی کردند که شایسته تقدیر است.

تلاش ما این است شرایطی را فراهم کنیم که امکانات استانداردتر و گسترده‌تر به لحاظ تنوع خدمات با کیفیت در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه در اختیار همکاران قرار گیرد.

در ادامه، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: برای سال آینده، از برنامه‌های مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره و بهداشت روان در جهت بهبود عملکرد و افزایش کیفیت خدمات و برنامه‌های پیشگیرانه استقبال می‌کنیم.

در این راستا، دانشگاه آمادگی دارد که این مراکز هر امکاناتی در سایر بخش‌های دانشگاه اعم از خانه‌های فرهنگ، خانه‌های سلامت، امکانات ورزشی، امکانات آموزشی و ... نیاز داشتند، در اختیار قرار دهد تا از همه ظرفیت‌ها برای تامین بهداشت جسمی و روانی دانشجویان استفاده شود.

وی در پایان گفت: ما به این نکته اعتقاد داریم که خانواده‌هایی که فرزندان خود را جهت تحصیل به دانشگاه علامه طباطبائی فرستاده‌اند، به ما اعتماد کرده‌اند و اطمینان دارند کسانی اینجا مواظب فرزندانشان هستند.

وی افزود: این مسئولیت سنگینی به روی دوش ما است، چرا که این دانشجویان کسانی هستند که فردا سکان مدیریت و اداره جامعه را در دست می‌گیرند.

در پایان رئیس دانشگاه علامه طباطبائی با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های کارکنان مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره و بهداشت روان این دانشگاه قدردانی کرد.

کلید واژه ها: رئیس دانشگاه بهداشت روان دانشگاه دانشگاه علامه طباطبائی دانشگاه علامه مرکز بهداشت و درمان مرکز مشاوره عبدالله معتمدی


نظر شما :