رئیس صندوق رفاه دانشجویان:

ثبت‌نام وام‌های ضروری و مسکن از اول اردیبهشت آغاز می‌شود

۲۰ فروردین ۱۴۰۲ | ۱۱:۵۳ کد : ۲۱۱۶۲ امور دانشجویی اخبار معاونت
تعداد بازدید:۱۱۵۱
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از آغاز ثبت نام وام‌های ضروری و مسکن برای دانشجویان از اول اردیبهشت ۱۴۰۲ خبر داد.
ثبت‌نام وام‌های ضروری و مسکن از اول اردیبهشت آغاز می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی مسعود گنجی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه وام‌های دانشجویی «تحصیلی» و «شهریه» به تمامی دانشجویان متقاضی پرداخت شده است، اظهار کرد: این وام به دانشجویانی که سال گذشته برای دریافت وام ثبت نام کرده‌اند و دانشگاه‌ها نیز مدارک آنها را تایید کردند، پرداخت شده است. 

وی ادامه داد: این وام به دانشجویانی که مدارک، اطلاعات خود را ثبت و درخواستشان بعد از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ توسط دانشگاه‌ها تایید شده است، تا اوایل اردیبهشت ماه پرداخت خواهد شد. صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در تلاش است تا تمامی وام‌های متقاضیان را تا این تاریخ بررسی کرده و پرداخت کند. 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره زمان ثبت‌نام ۲ وام دانشجویی دیگر تصریح کرد: ثبت نام وام‌های ضروری و مسکن نیز از اول اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواد یافت. لازم به ذکر است مبالغ این وام‌ها تغییر نخواهد کرد.

وی درباره زمان آغاز ثبت نام و شرایط دریافت وام عتبات عالیات بیان کرد: اطلاعیه مرتبط با این وام تا آخر فروردین ماه سال جاری به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد. جزئیات بیشتر درباره بانک عامل نیز تا هفته آینده رسانه‌ای خواهد شد.

 

اطلاعیه وام دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱

کلید واژه ها: وام دانشگاه ثبت پرداخت صندوق رفاه دانشجویان


( ۲۱ )

نظر شما :