با حضور معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی؛

نشست شورای سیاستگذاری گردهمایی سفیران خدمت برگزار شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۴ کد : ۲۱۴۰۶ امور دانشجویی اخبار معاونت فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۳۷۴
نشست شورای سیاستگذاری گردهمایی سفیران خدمت در راستادی بررسی پیشنهادات و ساز وکار اجرای این طرح با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی و عباس نداف زاده، مدیر امور دانشجویی و اعضای کارگروه همیار دانشجویی برگزار شد.
نشست شورای سیاستگذاری گردهمایی سفیران خدمت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، اولین جلسه شورای سیاستگذاری گردهمایی سفیران خدمت در راستادی بررسی پیشنهادات و ساز وکار اجرای این طرح با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی و عباس نداف زاده، مدیر امور دانشجویی و اعضای کارگروه همیار دانشجویی برگزار شد.

در این نشست، نکات لازم درباره برگزاری دومین گردهمایی سفیران خدمت و آیین تقدیر از برترین‌های همیار دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

بنا بر این نشست، دومین گردهمایی سفیران خدمت دانشگاه علامه طباطبائی همراه با آیین تقدیر از برترین‌های همیار دانشجویی سال 1401-1402 دوم خردادماه پیش رو، ساعت 13 الی 15 در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس مرکزی دانشگاه برگزار می‌شود.

گفتنی است همیاران دانشجو در واحدهای مختلف می‌توانند با مراجعه به ناظر همیار دانشجو در بخش مربوطه و یا تماس با اداره رفاه و خدمات دانشگاه علامه طباطبائی نسبت به ثبت‌نام برای شرکت در این آیین اقدام کنند.

کلید واژه ها: دانشگاه علامه طباطبائی دانشجویی طباطبائی علامه طباطبائی همیار همیار دانشجو اداره رفاه دانشجویی


نظر شما :