گزارش تصویری؛

بازدید مسئولان معاونت دانشجویی از خوابگاه‌های دخترانه شهید آشتیانی و حضرت ولی‌عصر(عج)

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۳ کد : ۲۱۵۸۹ امور دانشجویی
تعداد بازدید:۷۵۷
دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر محمد قاسمیان مقدم، مدیر اداره تربیت بدنی، حجت‌الاسلام حسام‌الدین خلعتبری، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی و علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها به همراه جمعی از کارشناسان اداره خوابگاه‌ها به مناسبت هفته خوابگاه‌ها از دو خوابگاه دخترانه شهید آشتیانی و حضرت ولی‌عصر(عج) بازدید کرده و با دانشجویان ساکن این خوابگاه‌ها به گفت‌وگو نشستند.
بازدید مسئولان معاونت دانشجویی از خوابگاه‌های دخترانه شهید آشتیانی و حضرت ولی‌عصر(عج)

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر محمد قاسمیان مقدم، مدیر اداره تربیت بدنی، حجت‌الاسلام حسام‌الدین خلعتبری، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی و علی صفری، رئیس اداره خوابگاه‌ها به همراه جمعی از کارشناسان اداره خوابگاه‌ها به مناسبت هفته خوابگاه‌ها از دو خوابگاه دخترانه شهید آشتیانی و حضرت ولی‌عصر(عج) بازدید کرده و با دانشجویان ساکن این خوابگاه‌ها به گفت‌وگو نشستند.

در این بازدیدها که شامگاه دوشنبه، 18 اردیبهشت 1402 صورت گرفت،  مسئولان و مدیران دانشگاه در گروه‌های مختلف از برخی اتاق‌های دو خوابگاه بازدید و از نزدیک در جریان دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات دانشجویان قرار گرفتند.

دانشجویان نیز مشکلات و مسائل خود را در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه، سرویس‌های ایاب و ذهاب، امکانات رفاهی و ورزشی، مسائل آموزشی و پژوهشی و ... مطرح کردند و مسئولان دانشگاه نیز با شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان، قول بررسی و پیگیری دادند.

کلید واژه ها: خوابگاه دانشجویان دانشگاه مسائل بازدید هفته خوابگاه‌ها دانشگاه علامه طباطبائی


( ۳ )

نظر شما :