گزارش تصویری؛

بازدید مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه دخترانه شهید سلامت

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۰۴ کد : ۲۱۶۰۹ امور دانشجویی
تعداد بازدید:۱۰۵۵
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به همراه جمعی از مسئولان، اعضای هیئت علمی و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه به مناسبت هفته خوابگاه‌ها، شامگاه سه‌شنبه، ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ از مجتمع خوابگاهی شهید سلامت این دانشگاه بازدید کردند.
بازدید مسئولان دانشگاه علامه طباطبائی از خوابگاه دخترانه شهید سلامت

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی، خانم مهدیه‌سادات میریان، مسئول واحد خواهران دفتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی، دکتر محمدعلی اسلامی، معاون فرهنگی و اجتماعی،  حجت‌الاسلام والمسلمین حسام‌الدین خلعتبری، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی، دکتر رامین بلوچی، رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی و جمعی از اعضای هیئت علمی، مدیران معاونت دانشجویی و مسئولان دانشگاه در بازدید از خوابگاه دانشجویی شهید سلامت با دانشجویان ساکن در خوابگاه دیدار و درباره مسائل مختلف دانشجویان گفت‌وگو کردند.

در این بازدید هیئت رئیسه، مسئولان و مدیران دانشگاه در گروه‌های مختلف از برخی اتاق‌های بلوک‌های مختلف خوابگاه شهید سلامت بازدید و از نزدیک در جریان دغدغه‌ها، مسائل و مشکلات دانشجویان قرار گرفتند.

دانشجویان نیز مشکلات و مسائل خود را در زمینه‌های مختلف از جمله تغذیه، سرویس‌های ایاب و ذهاب، امکانات رفاهی و ورزشی، مسائل آموزشی و پژوهشی و ... مطرح کردند و مسئولان دانشگاه نیز با شنیدن نظرات، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان، قول بررسی و پیگیری دادند.

در ادامه مسئولان دانشگاه از جشنواره غذا و غرفه‌های دانشجویان بازدید و در پایان از شرکت‌کنندگان نمونه در بخش جشنواره غذا تقدیر کردند.

کلید واژه ها: دانشگاه دانشجویان دانشجویی مسائل مسئولان بازدید خوابگاه شهید سلامت رئیس دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :