گزارش تصویری؛

دومین گردهمایی «سفیران خدمت» و آیین تقدیر از برترین‌های همیار دانشجو

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۷ کد : ۲۱۸۱۹ امور دانشجویی
تعداد بازدید:۷۷۰
دومین گردهمایی «سفیران خدمت» و آیین تقدیر از برترین‌های همیار دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی دوم خردادماه ۱۴۰۲ با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی و جمعی از اعضای هیئت علمی در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.
دومین گردهمایی «سفیران خدمت» و آیین تقدیر از برترین‌های همیار دانشجو

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دومین گردهمایی «سفیران خدمت» و آیین تقدیر از برترین‌های همیار دانشجوی دانشگاه علامه طباطبائی دوم خردادماه ۱۴۰۲ با حضور  مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیئت رئیسه دانشگاه علامه طباطبائی و جمعی از اعضای هیئت علمی در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده مدیریت و حسابداری پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبائی برگزار شد.

دکتر صمد حاج جباری، معاون امور دانشجویان صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عبدالله تقی‌پور، رئیس جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی، سرکارخانم افسانه بیات، مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه دانشجویان ایران از مهمانان ویژه این مراسم بودند.

در این مراسم که به همت اداره خدمات و رفاه دانشجویان دانشگاه علامه طباطبائی برگزاری شد، از جمعی از دانشجویان برتر در حوزه همیار دانشجویی در سال تحصیلی 1401 تقدیر شد. 

همچنین در بخشی از برنامه به مناسبت هفته کرامت و روز دختر به قید قرعه به تعدادی از دانشجویان همیار دانشجوی دختر جوایزی اهدا شد.

در پایان نیز، از بین همه همیاران دانشجو برای وام کارآفرینی قرعه‌کشی شد و این وام از سوی مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی به تعدادی از همیاران دانشجو تعلق گرفت.

گفتنی است در این مراسم از 23 نفر از همیاران دانشجویی (دانلود اسامی) بخش‌های مختلف دانشگاه تقدیر شد و علیرضا سامنی ملایری، همیار دانشجو در شورای صنفی، الهه فرمانی، همیار دانشجو در معاونت آموزشی و محمدسعید میری، همیار دانشجو در مرکز آزفا به عنوان سه رتبه برتر حائز بیشترین امتیازات شدند.

کلید واژه ها: علامه طباطبائی دانشگاه علامه طباطبائی علامه دانشگاه علامه دانشجویان همیار


نظر شما :