گزارش تصویری؛

نشست شورای مدیران معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در خرداد ۱۴۰۲

۰۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۱۳ کد : ۲۱۸۸۱ اخبار معاونت
تعداد بازدید:۴۲۳
نشست شورای مدیران معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در خرداد ۱۴۰۲ با حضور مدیران بخش‎‌های مختلف معاونت دانشجویی و با اولویت بررسی مسائل و مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی و جمع‌بندی بازدیدهای هفته خوابگاه‌ها برگزار شد.
نشست شورای مدیران معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در خرداد ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، نشست شورای مدیران معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در خرداد 1402 با حضور مدیران بخش‎‌های مختلف معاونت دانشجویی و با اولویت بررسی مسائل و مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی و جمع‌بندی بازدیدهای هفته خوابگاه‌ها برگزار شد.

در این نشست، مسئولان بخش‌های مختلف معاونت دانشجویی از جمله مدیریت امور دانشجویی، اداره خوابگاه‌ها، اداره رفاه دانشجویی، مرکز بهداشت و درمان و مرکز مشاوره و همچنین مدیر امور مالی معاونت دیدگاه‌های خود را درباره بازدیدهایی که اردیبهشت‌ماه از خوابگاه‌های دانشجویی داشتند مطرح کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین، دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی با اشاره به مسائلی که دانشجویان در این بازدیدها مطرح کردند، بر ضرورت رفع دغدغه‌های زندگی دانشجویی و بهبود وضعیت خوابگاه‌ها در زمینه‌های مختلف از جمله سرویس‌های ایاب و ذهاب، مسائل رفاهی و غیره تاکید کرد.

کلید واژه ها: معاونت دانشجویی دانشجویی دانشگاه علامه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی معاونت خوابگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی بازدید


( ۱ )

نظر شما :