اطلاعیه؛

آخرین مهلت ثبت خوابگاه دانشجویی در سامانه یکپارچه خدمات رفاهی

۰۷ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۹:۵۹ کد : ۲۱۸۸۷ اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۰۷۹
اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ۱۰ خردادماه ۱۴۰۲ آخرین مهلت ثبت درخواست خوابگاه دانشجویی و پرداخت اجاره بها برای دانشجویان روزانه ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی است.
آخرین مهلت ثبت خوابگاه دانشجویی در سامانه یکپارچه خدمات رفاهی

اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که 10 خردادماه 1402 آخرین مهلت ثبت درخواست خوابگاه دانشجویی و پرداخت اجاره بها برای دانشجویان روزانه ساکن در خوابگاه‌های دانشجویی است.

در این اطلاعیه آمده است: 

احتراما"، با عنایت به  بخشنامه شماره 130/643 مورخ ۱۴۰۲/۱/۳۰ صندوق رفاه دانشجویان  و راه‌اندازی سامانه یکپارچه خدمات رفاهی، به استحضار می‌رساند دانشجویان دوره روزانه سنوات مجاز حداکثر تا تاریخ 10 خرداد ماه 1402 نسبت به ثبت درخواست خوابگاه اقدام نمایند و پس از 24 ساعت نسبت به واریز اجاره بهای خوابگاه خود اقدام کنند.

شایان ذکر است که آخرین مهلت پرداخت اجاره‌بها با تخفیف 10 درصدی تا 10 خردادماه خواهد بود.

راهنمای ورود به سامانه  صندوق رفاه دانشجویان جهت ثبت‌نام خوابگاه و بهره‌مندی از تخفیف پرداخت نقدی اجاره بها:

وارد نمودن آدرس refah.swf.ir در یکی از مرورگرها و انتخاب گزینه «رمز خود را فراموش کرده ام» سپس اعلام شماره ملی به عنوان کدکاربری و شماره همراه خود(شماره همراه حتما باید به نام کاربر باشد) و پس از ثبت کد صحت سنجی ارسال شده تعریف رمز(شامل حروف بزرگ، کوچک انگلیسی ، عدد به همراه عدد حداقل در 8 کاراکتر)اقدام فرمایند.

سپس دانشجو از گزینه خوابگاه ، درخواست اقامت ،  درخواست اقامت  جدید  و سپس گزینه ذخیره را ثبت نماید.

لازم به ذکر است براساس قوانین و مقررات خوابگاهی اسکان و تردد دانشجویان در خوابگاه در نیمسال آتی و همچنین انجام امور فارغ التحصیلی منوط به ثبت‌نام در این سامانه است.

دانشجویان عزیز در صورت بروز هرگونه مشکل در ورود به سامانه به مسئول خوابگاه خود مراجعه فرمایند.

اداره خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی

کلید واژه ها: خوابگاه خوابگاه دانشجویی ثبت دانشجویان اجاره اجاره بها درخواست شماره


( ۹ )

نظر شما :