بازنشستگی فصل تازه ای از حیاط و آغازی بر زندگی دیگر است؛

مراسم تقدیر از زهرا حاجی قربانی، کارمند بازنشسته اداره تربیت بدنی برگزار شد

۰۷ تیر ۱۴۰۲ | ۰۹:۳۷ کد : ۲۲۲۶۸ تربیت بدنی
تعداد بازدید:۴۱۸
مراسم تجلیل و تقدیر از سرکار خانم زهرا حاجی قربانی، بازنشسته محترم اداره تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی صبح امروز، ۶ تیرماه ۱۴۰۲ با حضور معاون دانشجویی، مدیر اداره تربیت بدنی و جمعی از کارشناسان تربیت بدنی و فوق برنامه و همکاران معاونت دانشجویی برگزار شد.
مراسم تقدیر از زهرا حاجی قربانی، کارمند بازنشسته اداره تربیت بدنی برگزار شد

مراسم تجلیل و تقدیر از سرکار خانم زهرا حاجی قربانی، بازنشسته محترم اداره تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی صبح امروز، 6 تیرماه 1402 با حضور دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی دانشگاه، دکتر محمدرضا قاسمیان مقدم، مدیر امور تربیت بدنی، جمعی از کارشناسان تربیت بدنی و فوق برنامه و همکاران معاونت دانشجویی برگزار شد.

مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبائی به این مناسبت در پیامی نوشت:

«چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت گذاراندند و خالصانه از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و با پذیرش غم و شادی و با توکل به ایزد منان در کنار سایر همکاران جهت تحقق اهداف سازمان تلاش نمودند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران سپردند. سرکار خانم حاجی قربانی اکنون که به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید شایسته است از زحمات بی‌دریغ مساعی ارزشمند و اهتمام ویژه سرکار‌عالی در طول مدت خدمت، تشکر و قدردانی نموده و توفیق روز افزون شما و خانواده گران‌قدرتان را از درگاه احدیت مسئلت نمایم,امید است در پرتو عنایات حق,همواره در کلیه شئون زندگی موفق و موید باشید».

کلید واژه ها: تربیت بدنی دانشگاه بازنشسته


نظر شما :