گزارش تصویری؛

بازدید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از فرآیند تعمیرات مجتمع دانشجویی شهید سلامت+فیلم

۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۰ کد : ۲۲۵۲۱ امور دانشجویی
تعداد بازدید:۶۸۲
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به همراه معاون دانشجویی و رئیس اداره تغذیه این دانشگاه از مراحل تجهیز و نوسازی مجتمع دانشجویی شهید سلامت و ساخت سالن توزیع غذا در خوابگاه دانشجویی شهید فرهمند بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات قرار گرفتند.
بازدید رئیس دانشگاه علامه طباطبائی از فرآیند تعمیرات مجتمع دانشجویی شهید سلامت+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی، دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه علامه طباطبائی به همراه دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی و ابراهیم ابراهیمی، رئیس اداره تغذیه این دانشگاه سه‌شنبه، 24 مردادماه 1402 از مراحل نوسازی و تجهیز مجتمع دانشجویی شهید سلامت و ساخت سالن توزیع غذا در خوابگاه شهید فرهمند بازدید کردند و در جریان آخرین اقدامات قرار گرفتند.

ساخت سالن توزیع غذا یکی از دغدغه‌های مجتمع دانشجویی شهید سلامت و بلوک شهید فرهمند بود که امسال سرانجام به همت معاونت دانشجویی دانشگاه به مرحله عملیاتی رسید و فعلا فاز اول ساماندهی فرایند توزیع غذا در این مجتمع آغاز شده است.

گفتنی است معاونت دانشجویی با همکاری معاونت توسعه و مدیریت منابع فرآیند تعمیر و نوسازی خوابگاه‌های دانشجویی، آشپزخانه‌ها و سالن‌های غذاخوری دانشگاه علامه طباطبائی را از ابتدای تابستان امسال آغاز کرده و طبق برآوردها تا پایان شهریورماه به پایان می‌رساند.

کلید واژه ها: دانشجویی معاونت دانشجویی دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی توزیع غذا اداره خوابگاه‌ها خوابگاه شهید سلامت


( ۲ )

نظر شما :