گزارش تصویری؛

عزیمت کاروان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی برای پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۲

۰۷ شهریور ۱۴۰۲ | ۲۲:۵۴ کد : ۲۲۵۸۴ امور دانشجویی فرهنگی دانشجویی
تعداد بازدید:۸۸۰
کاروان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی، به همت هیئت امام علی(ع)، ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ با بدرقه دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی و جمعی از دانشگاهیان، عازم پیاده‌روی اربعین شد.
عزیمت کاروان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی برای پیاده‌روی اربعین ۱۴۰۲

کاروان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی، ظهر امروز، سه شنبه، 7 شهریورماه 1402، با بدرقه دکتر مهدی واحدی، معاون دانشجویی و جمعی از مدیران و دانشگاهیان، عازم پیاده‌روی اربعین شد.
این کاروان با حضور 125 نفر از کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه‌طباطبائی و به همت هیئت امام علی(ع)، اعزام شده است. کاروان کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه قرار است از طریق مرز مهران از کشور خارج و وارد عراق شود و پس از یک شب سکونت در نجف و زیارت در این شهر، از طریق پیمودن مسیر، به سمت کربلا حرکت کند.
بر اساس این گزارش، طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، این کاروان، چهاردم شهریورماه 1402، یک روز قبل از اربعین حسینی به تهران باز‌می‌گردد.

گفتنی است پیش از این، کاروان دانشجویی دانشگاه علامه‌طباطبائی با حضور 250 دانشجوی پسر و دختر، یکشنبه، 5 شهریورماه 1402، با بدرقه دکتر عبدالله معتمدی، رئیس دانشگاه،‌ حجت الاسلام والمسلیمن صادق اکبری اقدم، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و جمعی از مدیران و دانشگاهیان، عازم پیاده‌روی اربعین شد.

کلید واژه ها: دانشگاه علمی دانشگاه هیئت علمی دانشگاه اعضای هیئت علمی دانشگاه دانشگاه علامه دانشگاه علامه طباطبائی کاروان هیئت اعضای هیئت کارکنان اعضای هیئت


( ۴ )

نظر شما :