مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه‌طباطبائی، عنوان «مرکز مشاوره نمونه کشوری» را کسب کرد

۱۳ شهریور ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۶ کد : ۲۲۶۵۳ مشاوره و سبک زندگی
تعداد بازدید:۳۷۸
در سی‌ و پنجمین گردهمایی مشترک مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و دوازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه‌طباطبائی، عنوان «مرکز مشاوره نمونه کشوری» را کسب کرد.
مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه‌طباطبائی، عنوان «مرکز مشاوره نمونه کشوری» را کسب کرد

به گزارش روابط عمومی، سی‌ و پنجمین گردهمایی مشترک مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و دوازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، با هدف بررسی آسیب‌های روانی و جسمانی و نظام مسائل دانشجویان به میزبانی دانشگاه شهرکرد برگزار و در آیین پایانی این گردهمایی از مراکز مشاوره و سبک زندگی و مراکز بهداشت و درمان «برتر، نمونه و فعال» دانشگاه‌های سراسر کشور تقدیر شد.

 

در این مراسم که با حضور 170 نفر از مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و مراکز بهداشت و درمان برگزار شد، مرکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه علامه‌طباطبائی، عنوان «مرکز مشاوره نمونه کشوری» را در ارزیابی عملکرد سال 1401 کسب کرد.
در سی‌ و پنجمین گردهمایی مشترک مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی و دوازدهمین گردهمایی مدیران مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مراکز مشاوره و سبک زندگی براساس جمعیت دانشجویی دانشگاه‌ها، در شش گروه ارزیابی و در هر گروه مراکز برتر، نمونه و فعال معرفی شدند.

کلید واژه ها: مرکز مشاوره لوح تقدیر دانشگاه علامه طباطبائی


نظر شما :